search icon

Επιχειρήσεις

Νέο ρεκόρ εσόδων για την LG Electronics το γ’ τρίμηνο του 2024

Κατέγραψε αύξηση των εσόδων της σε ετήσια βάση για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο - Οι προσπάθειες της εταιρείας για την αναβάθμιση του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου έχουν διατηρήσει την ανάπτυξή της και έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στον πυρήνα της

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024, όπου κατέγραψε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,17 τρισεκατομμυρίων KRW (16,384 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 751,1 δισεκατομμυρίων KRW (555,063 εκατομμύρια USD).

Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία πέτυχε ρεκόρ υψηλών εσόδων τριμήνου, καταγράφοντας αύξηση των εσόδων της σε ετήσια βάση για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο από το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω των αυξημένων δαπανών εφοδιαστικής και marketing κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε μετά την ανακοίνωση των κερδών του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία ανέφερε ότι ο μέσος θαλάσσιος ναύλος ανά εμπορευματοκιβώτιο αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 58% σε ετήσια βάση κατά το δεύτερο εξάμηνο και ότι τα έξοδα marketing, συμπεριλαμβανομένων των διαφημιστικών δαπανών, αναμένεται να αυξηθούν.

Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024, τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 64,96 τρισεκατομμύρια KRW (48,005 δισεκατομμύρια USD), συνοδευόμενα από λειτουργικά κέρδη ύψους 3,28 τρισεκατομμυρίων KRW (2,424 δισεκατομμύρια USD).

Παρά τις προκλήσεις, όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης, οι αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών και τα έξοδα αποστολής, η LG αύξησε σταθερά τα έσοδά της τα τελευταία τρία τρίμηνα. Οι προσπάθειες της εταιρείας για την αναβάθμιση του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου -μέσω αλλαγών στα επιχειρηματικά μοντέλα και τις μεθόδους και με την ενίσχυση των δραστηριοτήτων της B2B, οι οποίες είναι λιγότερο ευαίσθητες στις οικονομικές διακυμάνσεις- έχουν διατηρήσει την ανάπτυξή της και έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στον πυρήνα της.

Βασικές πρωτοβουλίες, όπως η εισαγωγή επιχειρηματικών μοντέλων συνδρομητικών υπηρεσιών και η επέκταση των σειρών προϊόντων για ζώνες όγκου παράλληλα με τις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C), οδήγησαν σε σταθερή αύξηση των πωλήσεων σε βασικούς επιχειρηματικούς τομείς όπως οι οικιακές συσκευές. Όσον αφορά την κερδοφορία, οι ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις περιεχομένου και υπηρεσιών της LG που βασίζονται σε πλατφόρμες συμβάλλουν όλο και περισσότερο στα συνολικά λειτουργικά κέρδη.

Στον τομέα των οικιακών συσκευών, η επιχείρηση συνδρομητικών υπηρεσιών της LG συνεχίζει να αναπτύσσεται. Αν και η κερδοφορία του τρίτου τριμήνου επηρεάστηκε από τα αυξημένα έξοδα αποστολής και τη βραδύτερη ανάκαμψη της ζήτησης σε βασικές αγορές, η εταιρεία σχεδιάζει να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις με τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της, την αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων και την προσαρμογή των προσφορών στις ανάγκες της περιφερειακής αγοράς.

Η LG Magna e-Powertrain αντιμετώπισε κάποιες επιπτώσεις από τη στασιμότητα της ζήτησης στα ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο ο τομέας των εξαρτημάτων οχημάτων εξασφαλίζει σταθερή προμήθεια για τις παραγγελίες του, οι οποίες ανέρχονται ήδη σε περίπου 100 τρισεκατομμύρια KRW (73,9 δισεκατομμύρια USD). Εν τω μεταξύ, η LG στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας, η ζήτηση για τηλεοράσεις OLED σημείωσε ανάκαμψη σε βασικές αγορές όπως η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου. Ωστόσο, το αυξημένο κόστος για τις τιμές των πάνελ LCD σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι επηρέασε τη συνολική κερδοφορία. Η παροχή περιεχομένου και υπηρεσιών της LG που βασίζεται στο webOS, η οποία συμβάλλει καθοριστικά στα λειτουργικά κέρδη της επιχείρησης, αναμένεται να συνεχίσει την ταχεία επέκτασή της. Η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τις προσφορές περιεχομένου, να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών, να επεκτείνει το οικοσύστημά της και να ενισχύσει τη διαφημιστική της δραστηριότητα για να προωθήσει τη μελλοντική ανάπτυξη.

Στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων, η LG εντείνει τις εξατομικευμένες προσφορές της για συγκεκριμένους κλάδους, αξιοποιώντας τις ποικίλες σειρές προϊόντων της. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά premium IT, συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών AI και των οθονών gaming, και να εξασφαλίσει μελλοντικές τεχνολογίες, όπως λύσεις εικονικής παραγωγής, για να υποστηρίξει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των εμπορικών δραστηριοτήτων της στον τομέα των οθονών. Οι επενδύσεις σε πολλά υποσχόμενα νέα εγχειρήματα, συμπεριλαμβανομένης της ρομποτικής και των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, θα συνεχιστούν επίσης σταθερά.

Τα στοιχεία αυτά είναι προσωρινά ενοποιημένα κέρδη με βάση τα K-IFRS που παρέχονται ως υπηρεσία προς τους επενδυτές πριν από τα τελικά αποτελέσματα της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένων των καθαρών κερδών. Λεπτομέρειες σχετικά με κάθε τμήμα θα ανακοινωθούν επίσημα αργότερα αυτό το μήνα.

Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη-ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics το δεύτερο τρίμηνο του 2024, έχουν συνταχθεί έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατράπηκαν σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση ισοτιμία του τρίτου τριμήνου του 2024: 1 KRW= 0,000739 USD

Διαβάστε ακόμη

Εμπορεύματα: Oι προβλέψεις για τις τιμές και 5 γραφήματα – κλειδιά (πίνακες)

Νόμπελ Φυσικής 2024: Στους John Hopfield και Geoffrey Hinton για τα νευρωνικά δίκτυα

Έλον Μασκ: Αν χάσει ο Τραμπ την έβαψα (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version