search icon

Επιχειρήσεις

Νέες επενδύσεις και προσλήψεις φέρνει ο μετασχηματισμός της Danone στην Ελλάδα

Eπενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ φέτος και προσλήψεις στα σχέδια της εταιρείας - «Πονοκέφαλος» το δημογραφικό και η κρίση υπογεννητικότητας στην Ελλάδα

Με ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 3 εκατ. ευρώ μόνο για φέτος και με 20 νέες προσλήψεις συνοδεύει η Numil Hellas το μετασχηματισμό της που αποφασίστηκε στο πλαίσιο της συνένωσης των δραστηριοτήτων του ομίλου Danone – Nutricia. Μία συνένωση που με την απορρόφηση της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα ΑΕ ουσιαστικά δίνει στην Numil Hellas την εμπορία εμπορία και διανομή των Γαλακτοκομικών & Φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται (Nutricia). Κι αυτό σε μία περίοδο κατά την οποία η υπογεννητικότητα στη χώρα μας ασκεί πιέσεις στο «χρυσοφόρο» κομμάτι της βρεφικής διατροφής…

Στην επίσημη εκδήλωση που διοργάνωσε η Numil Hellas (ή Danone Nutricia Ελλάδος όπως πλέον παρουσιάζεται) χθες το βράδυ στην οικεία του Γάλλου Πρέσβη με αφορμή τις νέες δραστηριότητες που πλέον αποκτά, ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Σίμος Λουλουμάρης παρουσίασε τις επόμενες κινήσεις και τη στρατηγική της εταιρείας.

Επενδύσεις και κινήσεις

Όπως είπε για φέτος η Numil έχει προϋπολογίσει επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ από τα οποία 1,2 εκατ. ευρώ αφορούν στην νέα οργάνωση (κυρίως logistics και αποθήκευση προϊόντων) που έχει ξεκινήσει από 1η Ιουνίου. Παράλληλα ένα σημαντικό ποσό της τάξης των 700 χιλ. ευρώ αφορά στην πρόσληψη 20 νέων εργαζομένων ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του προσωπικού της εταιρείας σε 100 άτομα, ενώ ποσό 1,1 εκατ. ευρώ θα κινηθεί για διαφημιστική προβολή και προωθητικές κινήσεις στους χώρους πώλησης των προϊόντων.

Σήμερα η Numil Hellas έχει παρουσία σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% φαρμακεία, 6% HoReCa και νοσοκομεία ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό 7% που αφορά την αγορά της Κύπρου. Παράλληλα όλα αυτά τα χρόνια έχει «χτίσει» ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργασίας με 3.800 επιστήμονες υγείας όπου η συντριπτική πλειοψηφία αφορά παιδιάτρους.

Μερίδια και συνεργασίες

Στην χώρα μας κατέχει ηγετική θέση με το σήμα Activia στην κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών (σσ προβιοτικά, υψηλής πρωτεΐνης, χωρίς λακτόζης, κεφίρ) , στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων και την δεύτερη θέση σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα (Almiron, Milupa, Nutricia) καθώς και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια (Alpro).

Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως η κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών φέτος είναι και η μοναδική που πηγαίνει κόντρα στην πτωτική τάση της ευρύτερης αγοράς γιαουρτιού. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στελέχη της Numil Hellas, καταγράφει άνοδο πωλήσεων 7% ενώ η αγορά συνολικά είναι στο -9%.

Υπενθυμίζεται ότι στην αγορά του γιαουρτιού υπάρχει συνεργασία παραγωγής στο κομμάτι του στραγγιστού γιαουρτιού με την ΔΕΛΤΑ η οποία πέρα από την Ελλάδα έχει επεκταθεί μέσω εξαγωγών σε Ιταλία και Ισπανία.

Σε ό,τι αφορά την κατηγορία των φυτικών ροφημάτων ο κ. Λουλουμάρης ανέφερε ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης καθώς στην Ελλάδα η κατά κεφαλήν κατανάλωση βρίσκεται στο 1 κιλό όταν σε άλλες χώρες, όπως η Ισπανία η κατανάλωση είναι στα 8 κιλά. Στα πλαίσια αυτά αναμένονται περαιτέρω λανσαρίσματα από την εταιρεία το επόμενο διάστημα. Αξίζει να αναφερθεί ότι το μερίδιο της Alpro στην Ελλάδα ξεπερνάει το 30% στην αγορά των φυτικών ροφημάτων.

Η υπογεννητικότητα

Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει και μία άλλη μεγάλη πρόκληση, το δημογραφικό της χώρας, που όπως παραδέχθηκε χθες ο κ. Λουλουμάρης επηρεάζει πλέον τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, αφού τα βρεφικά γάλατα αποτελούν έως σήμερα τη «ναυαρχίδα» των πωλήσεων.

«Τα στοιχεία των γεννήσεων των τελευταίων ετών δεν είναι καλά. Περάσαμε μία πολύ δύσκολη περίοδο υπογεννητικότητας μέσα στην κρίση ενώ τα τελευταία τρία χρόνια υπήρξε μία σταθεροποίηση. Η φετινή χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε, θα κλείσει με αρκετά αρνητικό πρόσημο. Φοβούμαι ότι φέτος θα έχουμε ρεκόρ καθώς θα πέσουμε κάτω από τις 80.000 γεννήσεις στην Ελλάδα» τόνισε ο κ. Λουλουμάρης.

Σύμφωνα με τον ίδιο πάντως οι πωλήσεις της Numil Hellas φέτος μπορούν να είναι αυξημένες κατά 4% κυρίως λόγω της αύξησης των μεριδίων που επέτυχε στο α’ εξάμηνο στις κατηγορίες που ήδη δραστηριοποιείται.

Διαβάστε ακόμη

Eurogroup: Εύσημα σε Ελλάδα, δόση 750 εκατ. ευρώ και έξοδος από τη σκληρή επιτήρηση

Τα (ακόμα πιο φρέσκα) γκάλοπ, οι δέκα επενδυτές για τα 75 ξενοδοχεία, οι insiders που αγοράζουν μετοχές και η μάχη στις τηλε-πλατφόρμες

Villas Armit: Σε νέο σφυρί οι πολυτελείς βίλες στη Μύκονο
 

Exit mobile version