Τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας διαχείρισης προϊοντικής πληροφορίας (product experience management – PXM) που έχει αναπτύξει ολοκλήρωσε πρόσφατα η Keyvoto, ένα από τα πλέον καινοτόμα ελληνικά startups, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας μια ευκολότερη, ταχύτερη και πιο φιλική πλοήγηση, ενώ οι χρήστες της θα έχουν πρόσβαση σε νέες λειτουργίες και εργαλεία, που προσφέρουν αποτελεσματικότερη διαχείριση, βελτιστοποίηση και κοινοποίηση του περιεχομένου των εταιρειών που συνεργάζονται με την Keyvoto.
Η Keyvoto αναβάθμισε τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, εξελίσσοντας τις υπάρχουσες υπηρεσίες της και προσθέτοντας νέες προηγμένες δυνατότητες. Από τη διαχείριση καταλόγων έως την ανάλυση δεδομένων του ACI, ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο παρακολούθησης, η Keyvoto προσφέρει μία λύση που δίνει την δυνατότητα στους συνεργάτες της να παρακολουθούν την τιμή του προϊόντος τους σε όσα ηλεκτρονικά καταστήματα επιθυμούν, ελέγχοντας τη διαθεσιμότητα στις εταιρείες λιανικής, καθώς και τη θέση του προϊόντος τους στο ψηφιακό «ράφι». Έτσι, τα brands ή οι προμηθευτές έχουν άμεση εικόνα για τις αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιήσουν, με ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.
Η πλατφόρμα προσφέρει πρόσβαση και σε νέες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το Product Rating, ένα σύστημα που αξιολογεί την ποιότητα και την πληρότητα των πληροφοριών που ανεβάζουν οι χρήστες, ενημερώνοντας σχετικά τους προμηθευτές και τους λιανέμπορους, με στόχο την πληρέστερη εμφάνισή τους στα ψηφιακά ράφια. Αυτό βοηθά τα σήματα και τις εταιρείες λιανικής να λαμβάνουν αξιόπιστες πληροφορίες για τα προϊόντα που εξετάζουν και να εμπλουτίζουν τα απαιτούμενα πεδία. Ως αποτέλεσμα, ο τελικός καταναλωτής έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες, προκειμένου να κάνει τις επιλογές του.
Ένα ακόμη καινοτόμο εργαλείο είναι το PromoACI, μία υπηρεσία καθημερινής παρακολούθησης κάθε προωθητικής ανταγωνιστικής και μη ενέργειας για νέες προσφορές, διαγωνισμούς και πρωτοβουλίες μάρκετινγκ οποιουδήποτε brand ή αλυσίδας λιανικής, όπως ενημερωτικά φυλλάδια, newsletters, social media και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έτσι, οι συνεργάτες της Keyvoto είναι συνεχώς ενημερωμένοι και έτοιμοι να πραγματοποιήσουν κάθε αναγκαία ενέργεια, με στόχο την μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων.
«Με την ανανεωμένη πλατφόρμα και την εισαγωγή των νέων εργαλείων, ενισχύουμε τη θέση μας στον τομέα του retail tech. Παράλληλα, τηρούμε τη δέσμευση που έχουμε αναλάβει για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων, όσον αφορά στο ψηφιακό ράφι», αναφέρει η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.
Διαβάστε ακόμη
Εφορία: «Σύννεφο» πάει το «κάρφωμα» σε νησιά και άλλους τουριστικούς προορισμούς
Βουλή: Άρση ασυλίας της Ρένας Δούρου για την τραγωδία στο Μάτι
ΥΠΟΙΚ: Δεν θα δοθεί παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τη ρύθμιση οφειλών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ