Σε κατ’ αρχήν συμφωνία για την απόκτηση των εμπορικών σημάτων ελαιολάδου ‘Αλτις και Ελάνθη και λοιπών ελαίων Φλώρα και Sol κατέληξαν η εταιρία ΜΙΝΕΡΒΑ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ και η Flora Food Group.

Η συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ των δύο μερών τελεί υπό την αίρεση της έκδοσης σχετικής εγκριτικής απόφασης από τις Αρχές Ανταγωνισμού.

Με την εξαγορά αυτή, στρατηγικός στόχος της ΜΙΝΕΡΒΑ είναι να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στον κλάδο του ελαιολάδου και λοιπών ελαίων και να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων της με τις επωνυμίες ‘Αλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol.

Η ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων, μεnames όπως το Μινέρβα ιστορία και εμπειρία 120 χρόνων, είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες της χώρας στον τομέα των τροφίμων. Με ισχυρά brand , το Χωριό, το Pummaro, το ΤΟΠ, το Φαστ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο που εκτείνεται από το ελαιόλαδο και τα προϊόντα τομάτας σε προϊόντα ξιδιού, μαργαρίνης. τυροκομικά, condiments κα, που καλύπτουν τις όλο και πιο απαιτητικές διατροφικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία τόσων χρόνων, αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και πρωτοπορεί, λανσάροντας προϊόντα που συνδυάζουν την καινοτομία με την ποιότητα.

Η ανακοίνωση της Flora Food Greece

H Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, με ανακοίνωσή της επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου «’Αλτις» και «Ελάνθη», του εμπορικού σήματος καλαμποκέλαιου «Φλώρα» και του εμπορικού σήματοςηλιέλαιου «Sol» στην εταιρεία Μινέρβα.

Η μεταβίβαση των εμπορικών σημάτων τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης των Αρχών Ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του.

Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece, δήλωσε: «Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση. Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη»

Διαβάστε ακόμη 

Ο χρυσός τρελάθηκε: Αυξημένη ζήτηση στο πολύτιμο μέταλλο και εκτιμήσεις για νέα ρεκόρ το 2025

FoodBag: Η ελληνική εταιρεία που λέει «όχι» στο food waste και «ναι» στο φαγητό με έκπτωση (pics)

Χρυσωρυχείο οι σκορπιοί: Εκατομμύρια δολάρια για το δηλητήριό τους (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα