search icon

Επιχειρήσεις

Μύλοι Λούλη: «Loulis Food Ingredients» η νέα ονομασία της εταιρείας

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Δ.Σ., Νίκος Λούλης, η ονομασία «Μύλοι Λούλη» θα εξακολουθήσει να υπάρχει στην εταιρεία και θα είναι το brand name για όλα τα επαγγελματικά προϊόντα αλεύρου

Σε αλλαγή ονομασίας προχωρά η «Μύλοι Λούλη», σύμφωνα με ανακοίνωση του προέδρου του Δ.Σ. της εταιρείας, Νίκου Λούλη.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, η εταιρεία θα λέγεται πλέον «Loulis Food Ingredients», ονομασία που αντικατοπτρίζει συνολικά την ταυτότητα της εταιρείας, η οποία από το 2015 έχει εντάξει στο δυναμικό της την «Kenfood ΑΒΕΕ» και πλέον σήμερα παράγει, συσκευάζει και διανέμει πολλά προϊόντα, εκτός από τα άλευρα.

Όπως επισημαίνει ο Νίκος Λούλης, η ονομασία «Μύλοι Λούλη» θα εξακολουθήσει να υπάρχει στην εταιρεία και θα είναι το brand name για όλα τα επαγγελματικά προϊόντα αλεύρου.

«Η εταιρεία “Μύλοι Λούλη”, πιστή στη συνεχή ανάπτυξη που τη χαρακτηρίζει μέσα στα 240 χρόνια ιστορίας της, έχει κάνει τα τελευταία χρόνια ένα ακόμη μεγάλο βήμα εξέλιξης και προσαρμογής στις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς», αναφέρει.

«Η “Loulis Food Ingredients” αγκαλιάζει όλα τα brands που έχουμε και πιο συγκεκριμένα το “Μύλοι Λούλη” για τα άλευρα προς επαγγελματίες του χώρου τροφίμων, το “Μύλοι Αγίου Γεωργίου” για τα άλευρα προς καταναλωτές, το “Kenfoodγια τις πρώτες ύλες και τα μίγματα στον χώρο του HORECA, το “Easy Bakeγια τα μίγματα προς καταναλωτές και το Kaizenγια τα premium μίγματα για τους αρτοποιούς», αναφέρει ο Νίκος Λούλης.

Σύμφωνα με τον Νίκο Λούλη, η εταιρεία «μεταξύ άλλων παράγει για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική προϊόντα όπως μίγματα, βελτιωτικά, βάσεις για παγωτό, αλμυρές και γλυκές γεμίσεις, επικαλύψεις για χρήση σε ζαχαροπλαστική και πολλά ακόμη. Μάλιστα, μέσω των προϊόντων και του δικτύου της “Kenfood ΑΒΕΕ”, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα πολλές φορές να ξεπερνάει ακόμη και τα όρια της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής και έτσι παράγει ακόμη και προϊόντα όπως βάσεις για χρήση στη μαγειρική ή για χρήση σε vegan προϊόντα διατροφής».

Και συνεχίζει: «Οι νέες αυτές δυνατότητες της εταιρείας μας, τόσο παραγωγικά, όσο και σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης, μας έχουν δώσει τη δυνατότητα τα τελευταία χρόνια να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας, να αναπτυχθούμε σε νέες αγορές, αλλά και να αναπτύξουμε τις εξαγωγές μας».

Διαβάστε ακόμη

Ακρίβεια: Επιδότηση φυσικού αερίου για να πέσει η τιμή στο ρεύμα – Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Οι 5 λόγοι που προκαλούν καθίζηση στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα

Moody’s Analytics: Τα νέα σενάρια για την ελληνική οικονομία

 

Exit mobile version