Η Saic Design αποκάλυψε μία νέα μελέτη για τη μάρκα της, MG. Πρόκειται για μία εργασία που σηματοδοτεί την τρίτη επέτειό της και έχει στόχο να εξερευνήσει ένα όραμα για μελλοντική αστική κινητικότητα.
Στηρίχθηκε στην τάση «Get Out & Play» και αποτελεί ό,τι πιο καινούργιο έχει να παρουσιάσει η εταιρεία για τους μελλοντικούς καταναλωτές.
«Η ιδέα είναι μία αντίδραση στη ζωή μας τους τελευταίους μήνες, πουέχουμε αντιμετωπίσει περιορισμούς στην ικανότητά μας να μετακινούμαστε και να αλληλεπιδρούμε. Χρησιμοποιήσαμε το Maze ως πλατφόρμα για να βγουν οι άνθρωποι και να ανακαλύψουν ξανά το περιβάλλον τους με έναν νέο και σχετικό τρόπο, ανοίγοντας νέες εμπειρίες με την πόλη τους», δήλωσε ο Καρλ Γκόθαμ, Advanced Design Director.
Το αυτοκίνητο βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν ξανά την πόλη τους και τον κόσμο τους. Είναι ένα συμπαγές αστικό διθέσιο με δυνατότητα μέγιστης ευελιξίας και λειτουργικότητας σε πολυσύχναστα αστικά περιβάλλοντα. Οι κύριες εστίες του είναι η υψηλή τεχνολογία και ο συναισθηματικός σχεδιασμός.
Το εξωτερικό διαθέτει ένα διαφανές κέλυφος, που προσομοιώνει υπολογιστές τυχερών παιχνιδιών υψηλών προδιαγραφών με εκτεθειμένα εξαρτήματα. Η εξωτερική επιφάνειά του είναι ρευστή και δυναμική, εκθέτοντας πτυχές του πλαισίου και του εσωτερικού σχεδιασμού.
Στο εσωτερικό έχουν αναπτυχθεί άνετα καθίσματα και τεχνολογία UX/UI, ενισχύοντας την πτυχή του παιχνιδιού, δίνοντας μία διασκεδαστική και απολαυστική οδηγική εμπειρία, ενώ τη θέση του κλασικού τιμονιού πήρε το smartphone του οδηγού.
Διαβάστε ακόμη:
ΔΕΗ: Από την άτακτη χρεοκοπία στο case study της εξυγίανσης
Λαγκάρντ στο CNBC: Περιορισμένη η επίπτωση της κρίσης χρέους της Evergrande στην Ευρώπη
Ρυθμίστηκε ο αναβαλλόμενος φόρος για τις τράπεζες – Διασφαλίζεται ο μονοψήφιος δείκτης NPE