Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της στην έκθεση HoReCa, ανέδειξε το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και την ολιστική στρατηγική της για τη δυναμική στήριξη του κλάδου HoReCa. Η εταιρεία ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό και επενδύει σε δεξιότητες της Ομάδας Πωλήσεων, εισάγει νέα ψηφιακά εργαλεία και προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, με όραμα ένα πιο «δυνατό» HoReCa που καινοτομεί και εξελίσσεται διαρκώς.
Θέτοντας ως προτεραιότητά της να εμπλουτίζει διαρκώς την καταναλωτική εμπειρία, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Πρόκειται για ένα κορυφαίο brand παγκοσμίως, με σημαντική παρουσία στον κλάδο HoReCa, για το οποίο η εταιρεία σχεδιάζει δυναμικά πλάνα περαιτέρω ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε τη νέα σειρά Botanicals της Finlandia, που απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων και περιστάσεων κατανάλωσης, ενώ παράλληλα δίνει νέο παλμό στα παραδοσιακά καλοκαιρινά ποτά, ενόψει της θερινής σεζόν.
Με αφορμή την επέτειο δέκα χρόνων της Three Cents, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε δυνατές στιγμές που σημάδεψαν αυτή τη δεκαετία, καθώς και τις στρατηγικές προτεραιότητες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ισχυροποίηση των καινοτόμων και δημοφιλών premium mixers, εντός και εκτός συνόρων.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης HoReCa, η εταιρεία, με το 24/7 χαρτοφυλάκιό της, παρουσιάζει στους επισκέπτες ένα μεγάλο εύρος προτάσεων για κάθε στιγμή και ώρα της ημέρας. Από το πρωί με καφέ Costa Coffee και Caffè Vergnano, το μεσημέρι με την ευρεία γκάμα των αναψυκτικών Coca-Cola, το απόγευμα με τα mixers Three Cents και Schweppes και την μπύρα Corona, και αργότερα το βράδυ με ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών.
Ταυτόχρονα, διοργανώνει διαδραστικά masterclasses με τη συμμετοχή brand ambassadors από την Ελλάδα και το εξωτερικό,που υπόσχονται να εμπνεύσουν την κοινότητα των bartenders και των barista με τις ιστορίες και την εμπειρία τους.
Η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε:
«Για εμάς, οι πελάτες μας βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Γι’ αυτό και ακόμη μια χρονιά δείχνουμε έμπρακτα την εμπιστοσύνη μας στο HoReCa, επενδύοντας σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, τόσο μέσα από το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας, όσο και μέσα από εργαλεία και εκπαιδεύσεις για τον κλάδο. Το 2024 μας βρίσκει έτοιμους για μια δυνατή χρονιά με διαρκή ανάπτυξη για όλες τις κατηγορίες μας, καθώς και για τους πελάτες μας.
Συνεχίζουμε μαζί να εμπνεόμαστε, να εξελισσόμαστε και να δημιουργούμε έναν κλάδο δυνατό, σύγχρονο και ευέλικτο που οδηγεί τις εξελίξεις».
Εστιάζοντας στις νέες τάσεις και τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του κλάδου HoReCa, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να αναβαθμίζει διαρκώς τις δεξιότητες των ανθρώπων της και να τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (Big Data Advanced Analytics) και το AI. Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με νέες θέσεις απασχόλησης στο συγκεκριμένο κανάλι, με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Ταυτόχρονα, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου HoReCa για καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Coca-Cola Τρία Έψιλον σχεδιάζει και υλοποιεί καινοτόμα προγράμματα για τους επαγγελματίες του κλάδου, όπως το δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης σε σύγχρονες τεχνικές του καφέ, των premium spirits και του mixability, HoReCa Empowered. Στόχος της να αναδείξει μία νέα γενιά επαγγελματιών, η οποία με το ταλέντο, τις γνώσεις και δεξιότητές της θα εξελιχθεί και θα σταδιοδρομήσει σε αυτόν το συναρπαστικό κλάδο.
Τέλος, έχοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη στον πυρήνα της στρατηγικής της, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα Zero Waste HoReCa, που προσφέρει στις επιχειρήσεις του κλάδου δωρεάν εκπαιδεύσεις για τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξή τους.