Η McDonald’s ανακοίνωσε την Παρασκευή 15/3 ότι διέκοψε τη λειτουργία πολλών καταστημάτων της στην Ιαπωνία λόγω διαταραχής του συστήματος και αντιμετώπιζε τεχνικές διακοπές σε ορισμένα άλλα καταστήματα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας.
Πολλά καταστήματα McDonald’s στην Ιαπωνία σταμάτησαν να δέχονται παραγγελίες πελατών δια ζώσης και μέσω κινητού τηλεφώνου λόγω της διαταραχής του συστήματος, δήλωσε εκπρόσωπος της McDonald’s Holdings Company Japan (2702.T), προσθέτοντας ότι η εταιρεία εργάζεται για να αποκαταστήσει τις λειτουργίες σύντομα.
Εκπρόσωπος της McDonald’s Αυστραλίας δήλωσε ότι γνωρίζουν επίσης για μια τεχνολογική διακοπή που επηρεάζει τα εστιατόριά της σε εθνικό επίπεδο και εργάζονται για την επίλυση του προβλήματος, όπως μεταδίδει το Reuters.
Η εταιρεία λειτουργεί σχεδόν 3.000 καταστήματα στην Ιαπωνία και περίπου 1.000 στην Αυστραλία, όπως δείχνουν οι ιστότοποί της για τις περιοχές αυτές.
Οι New York Times ανέφεραν ότι τα McDonald’s στο Χονγκ Κονγκ αντιμετώπιζαν επίσης «βλάβη στο σύστημα του υπολογιστή», δηλώνοντας ότι δεν λειτουργούσαν τα περίπτερα κινητής παραγγελίας και αυτοπαραγγελίας.
Η αλυσίδα fast food είχε περίπου 245 καταστήματα στο Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Ορισμένα από τα περισσότερα από 160 καταστήματα στη Νέα Ζηλανδία ανέφεραν επίσης διακοπές λειτουργίας.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στην εφημερίδα New Zealand Herald: «Τα εστιατόρια αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα πληροφορικής που επηρεάζει την ικανότητά τους να επεξεργάζονται τις παραγγελίες».
Τα McDonald’s του Χονγκ Κονγκ και της Νέας Ζηλανδίας δεν απάντησαν σε αίτημα του Reuters για σχολιασμό των διακοπών. Η McDonald’s επίσης δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχόλιο σχετικά με την αιτία των διακοπών που υπέστησαν παγκοσμίως.
Διαβάστε ακόμη
ΤτΕ: Αναθεωρεί στο 2,3% την ανάπτυξη για το 2024 (πίνακες)
ΕΛΣΤΑΤ: Ισχυρή αύξηση 82,1% στις κενές θέσεις εργασίας το δ’ τρίμηνο (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ