Άλμα για τις πωλήσεις της McDonald’s Corp. το τέταρτο τρίμηνο, αφού η αύξηση στις διεθνείς δραστηριότητες της αλυσίδας αντιστάθμισε την πτώση στις ΗΠΑ.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις ίδιων καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 0,4%, ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Bloomberg ανέμεναν πτώση. Αυτό έσπασε δύο συνεχόμενα αρνητικά τρίμηνα για την McDonald’s, λόγω της μείωσης των εξόδων στα εστιατόρια και του μποϊκοτάζ μετά τον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ ήταν το αδύναμο σημείο, καθώς μειώθηκαν κατά 1,4% το τρίμηνο, μια πιο απότομη πτώση από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές. Ο αριθμός των επισκεπτών αυξήθηκε ελαφρώς, αλλά το μέσο μέγεθος της παραγγελίας συρρικνώθηκε σε σχέση με ένα χρόνο πριν, όταν οι υψηλότερες τιμές συνέβαλαν στην αύξηση των ελέγχων.

Κατά το τρίμηνο, η McDonald’s αντιμετώπισε μια επιδημία E. coli στις ΗΠΑ που σκότωσε έναν άνθρωπο, νόσησαν περισσότεροι από 100 και τρόμαξε τους πελάτες. Η McDonald’s υποσχέθηκε 100 εκατομμύρια δολάρια για τις προσπάθειες να κερδίσει τους πελάτες της πίσω. Ταυτόχρονα, η αλυσίδα προωθούσε μια προσφορά γεύματος αξίας 5 δολαρίων που ξεκίνησε τον Ιούνιο για να αντιστρέψει τις αντιλήψεις ότι το φαγητό της ήταν πολύ ακριβό.

Το αποτέλεσμα στις ΗΠΑ αντισταθμίστηκε από τα δύο διεθνή τμήματα της εταιρείας, με την επιχείρηση που περιλαμβάνει την Ιαπωνία και τη Μέση Ανατολή να καταγράφει αύξηση 4,1% στις πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων. Παρόλα αυτά, η εταιρεία προειδοποίησε ότι ο πόλεμος έχει βλάψει τις δραστηριότητές της και ότι οι αρνητικές επιπτώσεις θα μπορούσαν να συνεχιστούν μέχρι να ολοκληρωθεί η σύγκρουση, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο άλλος διεθνής τομέας της McDonald’s, ο οποίος περιλαμβάνει αγορές όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητος. Οι αναλυτές ανέμεναν μειώσεις σε όλα τα τμήματα της McDonald’s.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο 2,8% στις 7:36 π.μ. στην προαγορά της Νέας Υόρκης τη Δευτέρα. Η μετοχή της McDonald’s είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το σημείο όπου βρισκόταν πριν από 12 μήνες, ενώ ο δείκτης S&P 500 έχει αυξηθεί κατά 20,6%.

Πέρυσι, η εταιρεία ξεκίνησε μια παγκόσμια καμπάνια για να προσελκύσει τους πελάτες που είχαν κουραστεί από τον πληθωρισμό, μεταξύ άλλων με μια προσφορά για καφέ που ξεκινούσε από 1 C$ στον Καναδά και ένα Happy Meal αξίας 4 ευρώ στη Γαλλία. Εκτός από το γεύμα αξίας στις ΗΠΑ, η εταιρεία προσπάθησε να προκαλέσει ενθουσιασμό με προσφορές όπως κουβάδες για τις Απόκριες και ένα φραπέ dulce de leche περιορισμένης διάρκειας.

Η McDonald’s δήλωσε ότι αναμένει λειτουργικό περιθώριο κέρδους στα μέσα έως υψηλά επίπεδα του 40%. Σχεδιάζει επίσης να δαπανήσει 3 έως 3,2 δισ. δολάρια, κυρίως για την κατασκευή νέων εστιατορίων στις ΗΠΑ και σε ορισμένες από τις διεθνείς αγορές της.

Η αλυσίδα έκλεισε το 2024 με 43.477 εστιατόρια σε όλο τον κόσμο, μια αύξηση περίπου 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η McDonald’s ανακοίνωσε κέρδη 2,83 δολαρίων ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, μικρή μείωση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα ενοποιημένα έσοδα παρέμειναν αμετάβλητα.

Διαβάστε ακόμη 

Χατζηδάκης: Τρία νέα φορολογικά κίνητρα για την ενίσχυση του Χρηματιστηρίου

Η ΕΕ θα διαθέσει συνολικά €200 δισ. για επενδύσεις ΑΙ

Παναγιώτης Μονεμβασιώτης: Γιατί η Βενέτης πατάει stop στα μεγάλα καταστήματα

Για όλες τις υπόλοιπεςειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα