Έναν χρόνο μετά την εξαγορά της από τον «κολοσσό» της Microsoft έναντι ποσού άνω των 100 εκατ. ευρώ , η ελληνικών συμφερόντων start up με έδρα το Λονδίνο Softomotive, εξακολουθεί να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.
Ο συνιδρυτής και CEO της τεχνολογικής εταιρείας, Μάριος Σταυρόπουλος, προσδιόρισε ως κινητήριο δύναμη της σε αυτή την επόμενη μέρα της, σύμφωνα με όσα είπε στην ενότητα Greek Fast Growing Entrepreneurs του 6ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τις αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς, σε συνδυασμό με την αποδοχή του κόσμου.
«Αυτά τα δυο μας δίνουν την δύναμη να συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε ως start up. Έχουν μεγάλη σημασία για εμάς τι ζητά η αγορά, ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών μας και εστιάζουμε σε αυτές», ήταν μια απόστροφος των τοποθετήσεων του.
Αυτοί, άλλωστε, ήταν και οι λόγοι για τους οποίους η Softomotive, εκ των πρωτοπόρων εταιρειών στο Robotic Process Automation (RPA) και Robotic Desktop Automation (RDA) software, οδηγήθηκε όπως είπε ο επικεφαλής της, προς τον τομέα του B2B, καθώς μεγάλοι οργανισμοί και επιχειρήσεις χρειάζονται τα τεχνολογικά «εργαλεία» που τους προσφέρει η ελληνική τεχνογνωσία.
Επανέλαβε ο κ.Σταυρόπουλος ότι το βασικό για την Softomotive είναι «το πως διαχειριζόμαστε αυτές τις απαιτήσεις» και έδωσε ως συμβουλή να «ακούμε τους πελάτες και την αγορά και να καλύπτουμε άμεσα τις ανάγκες τους», θεωρώντας ως μυστικό της επιτυχίας μιας εταιρίας δυο …απλά συστατικά της. Την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα προς αυτές.
Διαβάστε ακόμη:
Η ευκαιρία να γίνει ψηφιακός κόμβος η Ελλάδα μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης
Ξανά στο σφυρί τα μικρά «παλάτια» του Γουλανδρή στα παλαιά Ανάκτορα
Ρέγκλινγκ: Σε 30 χρόνια θα υπάρχουν τρία ισχυρά νομίσματα διεθνώς: Το δολάριο, το ευρώ και το γουάν