Το επόμενο βήμα σε μία συνολική στρατηγική που έχει θέσει ως στόχο να γίνει leader και στον χώρο του καφέ, κάνει πλέον η Coca Cola Τρία Έψιλον κάνοντας τα αποκαλυπτήρια του πλάνου της για τη συνεργασία με τη γνωστή ιταλική εταιρεία Caffè Vergnano 1882. Την ίδια ώρα, αναμένεται με ενδιαφέρον σήμερα η παρουσίαση των σχεδίων της στη μπύρα, μετά την ανάληψη της αντιπροσώπευσης και διανομής των προϊόντων της AB InBev (Corona κοκ) αλλά και των νέων λανσαρισμάτων της Three Cents που εξαγοράστηκε πρόσφατα. Όλα αυτά στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού μετεξέλιξης της εταιρείας, σε εταιρεία με χαρτοφυλάκιο ροφημάτων και ποτών «24/7», για όλες τις ώρες και ημέρες.
Σε ό,τι αφορά τον καφέ, η συνεργασία με την Caffè Vergnano 1882, της οποίας το 30% έχει αποκτήσει η Coca Cola HBC, τοποθετεί την εταιρεία πλέον στην κατηγορία του λεγόμενου premium καφέ με στόχο να ανταγωνιστεί «ηχηρά ονόματα» που έχουν ήδη καθιερωθεί στην ελληνική αγορά καφέ και δη στο HORECA που αποτελεί την «αιχμή» στην κατηγορία espresso.
Υπενθυμίζεται πως ήδη η Coca Cola Τρία Έψιλον τα τελευταία δύο χρόνια επιχειρεί να διεισδύσει στην αγορά καφέ – τόσο στη λιανική όσο και στο HORECA – μέσω των προϊόντων της Costa Coffee. Μία αγορά με σημαντικά μεγέθη ιδίως αν αναλογιστεί κανείς ότι ο μέσος Έλληνας καταναλώνει το χρόνο 500 κούπες καφέ.
«Η ελληνική αγορά είναι αρκετά ιδιαίτερη, πάρα πολύ απαιτητική, με έντονη εποχικότητα αλλά ταυτόχρονα πιάνει και όλες τις νέες τάσεις», σημείωσε στη χθεσινή εκδήλωση η διευθύνουσα σύμβουλος της Coca Cola Τρία Έψιλον κα Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς (κεντρική φωτο). «Η νέα τάση που ξεκάθαρα έρχεται στην αγορά είναι το ‘premiumization’. Κάτι που έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερη αξία, με καλύτερο service, με καλύτερη υπηρεσία σε καλύτερη και πιο ακριβή τιμή», πρόσθεσε η κα Νίκολιτς.
«Η Ελλάδα είναι σημαντική για εμάς. Ήταν η πρώτη χώρα που απευθυνθήκαμε όταν αποφασίσαμε να βγούμε εκτός Ιταλίας καθώς μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη για τον καφέ», σημείωσε απ’ την πλευρά της η κα Carolina Vergnano, διευθύνουσα σύμβουλος της Caffe Vergnano 1882 που παραβρέθηκε στη χθεσινή εκδήλωση. Σημειωτέον ότι το σήμα της ιταλικής φίρμας είχε ήδη παρουσία στην ελληνική αγορά μέσω άλλου αντιπροσώπου ως το καλοκαίρι του 2021, όταν και έγινε το ντιλ με την Coca Cola HBC.
Πάντως χθες και οι δύο πλευρές ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να αυξηθεί η μετοχική θέση της τελευταίας στην ιταλική φίρμα.
Στόχος τα 1000 καταστήματα
Έκτοτε η Coca Cola HBC έχει λανσάρει τα προϊόντα της Caffè Vergnano 1882 σε 14 αγορές. Στην Ελλάδα η θυγατρική, Coca Cola Τρία Έψιλον θα επικεντρωθεί σε πρώτη φάση μόνο στο HORECA αποκλείοντας το άνοιγμα αλυσίδας με το σήμα της ιταλικής φίρμας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κοινοποιήθηκαν χθες, ήδη υπάρχουν 100 συνεργαζόμενα καταστήματα που χρησιμοποιούν τον Caffè Vergnano 1882 με την πρόβλεψη της διοίκησης της εταιρείας ότι ως το τέλος της χρονιάς θα γίνουν 300 και σε βάθος πενταετίας θα φθάσουν τα 1.000.
«Ο καφές είναι ένα πολύ μεγάλο στοίχημα για την Coca Cola Hellenic, όχι μόνο για τώρα αλλά και για τα χρόνια που έρχονται. Επενδύουμε σημαντικά και πολύ σοβαρά πίσω από την κατηγορία του καφέ και έχουμε την φιλοδοξία να είμαστε ένας αντάξιος συνεργάτης που μπορούν να έχουν οι πελάτες μας στην διάθεση τους», σημείωσε ο κ. Πρόδρομος Νικολαϊδης, Group Coffee Director της Coca – Cola HBC.
Μερίδια
«Μαζί με τον Costa Coffee με τα δύο σήματα μας δίνουμε περισσότερες επιλογές στον Έλληνα καταναλωτή και στους πελάτες μας για αυτό είμαστε σίγουροι ότι ο στόχος να γίνουμε ένας πολύ σοβαρός παίκτης στην κατηγορία του καφέ είναι πάρα πολύ κοντά», σημείωσε απ’ την πλευρά της η κα Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits και Snacks Business Director της Coca Cola Τρία Έψιλον. Σύμφωνα με την ίδια σήμερα το μερίδιο της εταιρείας στη λιανική – όπου υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία, σε αντίθεση με το HORECA – φθάνει μέσω της ετικέτας Costa Coffee στην κάψουλα στο 5,5% και στον αλεσμένο 8%. «Στόχος μας είναι να φτάσουμε σε ένα μερίδιο της τάξης του 10% πολύ σύντομα και σιγά σιγά να αρχίσει να μεγαλώνει περισσότερο», πρόσθεσε.
Αν και η κα Νίκολιτς σημείωσε χθες πως το επενδυτικό πλάνο για την προώθηση της νέας συνεργασίας δεν εντάσσεται στο ήδη ανακοινωθέν διετές σχέδιο συνολικού ύψους 75 εκατ. ευρώ, απέφυγε να προσδιορίσει το ύψος του. «Μπορώ να πω μόνο πως είναι σημαντική η επένδυση τόσο για το brand όσο και για τον εξοπλισμό μηχανών espresso», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Επίσης απέρριψε το ενδεχόμενο η Coca Cola Τρία Έψιλον να εισέλθει σε άλλες κατηγορίες καφέ.
Διαβάστε ακόμη: