Σύμφωνα με το Forbes, ο Μπερνάρ Αρνό χαρακτηρίζεται ως ο τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο καθώς και ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης. 

Είναι ευρέως γνωστός ως «ο βασιλιάς της πολυτέλειας» αφού το όνομά του συνδέεται με δεκάδες διάσημα luxury brands. 

Στις αρχές του 2020, ακριβώς πριν την εμφάνιση της Covid-19, η καθαρή περιουσία του Αρνό ανερχόταν στα 76 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, η περιουσία του επιχειρηματία εκτοξεύτηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο διάσημος Ceo έφτασε μάλιστα, να αξίζει έως και 193 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή τη στιγμή, η καθαρή περιουσία του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία υπολογίζεται στα 145 δισ. δολάρια. 

Η εταιρεία του, ο όμιλος LVMH έχει στην κυριότητά του περίπου 75 μάρκες πολυτελείας. Αυτές είναι σύμφωνα με το therichest, οι κυριότερες.

9. Gucci

Το ιταλικό brand πολυτελείας ιδρύθηκε το 1921 στη Φλωρεντία από τον Γκούτσιο Γκούτσι. Στη δεκαετία του 1980, η συγκεκριμένη μάρκα έγινε σύμβολο της ιταλικής Dolce Vita. Μέχρι το 2019, η Gucci διαχειριζόταν περίπου 487 καταστήματα. Τα έσοδα από τις πωλήσεις της ανέρχονταν στα 10,11 δισεκατομμύρια δολάρια. Για την απόκτηση της Gucci, η LVMH του Μπερνάρ Αρνό είχε αποφασίσει να αγοράζει διακριτικά μετοχές της διάσημης εταιρείας από το 1995 έως ότου έφτασε να κατέχει το 35% της εταιρείας. 

8. Hublot

Πρόκειται για την ελβετική μάρκα ρολογιών που ιδρύθηκε από τον Κάρλο Κροκό το 1980. Φυσικά, και ο Μπερνάρ Αρνό δεν θα άφηνε να του ξεφύγει μία από τις διασημότερες μάρκες πολυτελείας. Το 2018, ο όμιλος LVMH απέκτησε τη Hublot. Ωστόσο, το χρηματικό ποσό για την απόκτησή της δεν δόθηκε ποτέ στη δημοσιότητα.

7. Tiffany & Co

Η διάσημη εταιρεία ακριβών κοσμημάτων χρονολογείται από το 1837. Ιδρύθηκε από τους Τσαρλς Λούις Τίφανι και Τζον Β. Γιάνγκ. Ωστόσο, η συμφωνία για την εξαγορά της συγκεκριμένης μάρκας έκλεισε έπειτα από μήνες σκληρών διαπραγματεύσεων των δύο πλευρών. Τελικά, η LVMH συμφώνησε να εξαγοράσει την Tiffany & Co για το εκπληκτικό ποσό των 15,8 δισεκατομμύρια. Η συμφωνία ολοκληρώθηκε επίσημα τον Ιανουάριο του 2021. Μετά την εξαγορά της Tiffany & Co, ο Μπερνάρ Αρνό αποφάσισε να χρίσει τον γιο του Αλεξάντερ, εκτελεστικό αντιπρόεδρο της εταιρείας.

6. Bulgari

Η πασίγνωστη ιταλική μάρκα ιδρύθηκε από τον Έλληνα αργυροχόο Σωτήριο Βούλγαρη το 1884. Η εταιρεία είναι ευρέως γνωστή για τα δερμάτινα είδη, τα αρώματα, τα κοσμήματα, τα αξεσουάρ και τα ρολόγια χειρός της. Το 2011, ο Μπερνάρ Αρνό κατάφερε να αποκτήσει το 50,4% της εταιρείας έναντι του ποσού των 6,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

5. Hennessy

Iδρύθηκε από τον στρατιωτικό αξιωματικό Ρίτσαρντ Χένεσιτο 1765. Λέγεται πως ένα στα 4 κονιάκ που πωλούνται κάπου στον κόσμο είναι σίγουρα Hennessy. Η Hennessy ανήκει στη Moët Hennessy, η οποία με τη σειρά της ανήκει στην LVMH του Αρνό. Το 2021, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 26% και απέφεραν έσοδα ύψους 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

4. Moet

Ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1743. Η εταιρεία μετονομάστηκε αργότερα σε Moët et Chandon από τον Pierre-Gabriel Chandon de Briailles. Οι Moët et Chandon αργότερα συγχωνεύτηκαν με την Hennessy Cognac το 1971 και μια δεκαετία αργότερα συγχωνεύτηκαν με τη Louis Vuitton για να γίνουν LVMH (Louis-Vuitton-Moët-Hennessy). Δημιουργήθηκε έτσι, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών δραστηριοτήτων στον κόσμο με καθαρή αξία άνω των 16 δισεκατομμυρίων το 2004.

3. Dior

Η γαλλική μάρκα πολυτελείας της βιομηχανίας της μόδας δημιουργήθηκε το 1946 στο Παρίσι τον Γάλλο σχεδιαστή Κριστιάν Ντιόρ. Το 1981, ο διάσημος επιχειρηματίας Αρνό αγόρασε τον οίκο Dior και το 2017 για 12 δισεκατομμύρια ευρώ. Το πολυτελές brand διαθέτει αυτή τη στιγμή, 198 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και έσοδα ύψους 64,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

2. Fendi

Ένα ακόμη luxury brand από την Ιταλία. Συγκεκριμένα, ιδρύθηκε το 1925 στη Ρώμη. Κατά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της η εταιρείας επικεντρώθηκε κυρίως, στη δημιουργία προϊόντων από γούνα. Αργότερα, κατασκεύαζε παπούτσια, αρώματα, γυαλιά και πολλά ακόμη ξεχωριστά προϊόντα. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο όμιλος LMVH αποφάσισε να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο της εταιρείας. Μέχρι το 2003, ο Αρνό διατηρούσε το 84% του ομίλου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Fendi φέρεται να έχει αξία τουλάχιστον 6,6 δισ. δολαρίων. 

1. Louis Vuitton

Ιδρύθηκε το έτος 1854 στη Γαλλία. Το 1989, ο Μπερνάρ Αρνό αποκτά τον ήδη διάσημο οίκο και δημιουργεί τον όμιλο LVMH. Η μάρκα κατασκευάζει ρούχα, κοσμήματα, τσάντες πολυτελείας, δερμάτινα είδη, παπούτσια, κοσμήματα, αξεσουάρ, ρολόγια χειρός, γυαλιά ηλίου και βιβλία. Από το 2006-2012 (6 συναπτά έτη), η Louis Vuitton ανακηρύσσεται ως η πολυτιμότερη μάρκα πολυτελείας στον κόσμο. Τον Ιούνιο του 2022, η καθαρή περιουσία της άγγιζε τα 315,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

Διαβάστε ακόμη

EFFAT: Πώς θα επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στον τουρισμό (πίνακες) (pics)

Mάχη πολιτικής επιβίωσης δίνει ο Τζόνσον – Υπουργοί και βουλευτές παραιτούνται για το «σκάνδαλο Πίντσερ»

ΗΠΑ: Κοινό μέτωπο βουλευτών στο Κογκρέσο κατά της πώλησης F16 στην Τουρκία