Η Formula One που ανήκει στη Liberty Media και ο γίγαντας των ειδών πολυτελείας LVMH προχωρούν στη σύναψη 10ετούς συνεργασίας, σύμφωνα με κοινό δελτίο Tύπου των δύο εταιρειών το οποίο δημοσιεύτηκε σήμερα.
Η συνεργασία θα ξεκινήσει επίσημα με την έναρξη της επόμενης σεζόν της F1 και θα περιλαμβάνει «φιλοξενία, αποκλειστικές ενέργειες, περιορισμένες εκδόσεις και εξαιρετικό περιεχόμενο».
Όπως μεταδίδει το αμερικανικό δίκτυο CNBC, δεν είναι η πρώτη φορά που η LVMH και η F1 συνεργάζονται. Η F1 συνεργάστηκε με ένα από τα εμπορικά σήματα της LVMH κατά τη διάρκεια του περσινού Grand Prix του Λας Βέγκας και η συνεργασία ήταν επιτυχημένη, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Liberty Media, Greg Maffei.
«Η ευκαιρία να επεκτείνουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι ενδεικτική του οράματος που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσει την πλατφόρμα της», ανέφερε ο Maffei στην ανακοίνωση. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Μπερνάρ και τον Φρεντερίκ Αρνό τα επόμενα χρόνια».
Η LVMH έχει στο χαρτοφυλάκιό της μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Moet Hennessy και η TAG Heuer.
«Τόσο στα εργαστήριά μας όσο και στις πίστες σε όλο τον κόσμο, είναι αυτή η αδιάκοπη αναζήτηση για να σπάσουμε τα όρια που εμπνέει το όραμά μας, και αυτό είναι το νόημα που θέλουμε να προσδώσουμε σε αυτή τη μεγάλη και μοναδική συνεργασία μεταξύ της Formula 1 και του Ομίλου μας», δήλωσε στην ανακοίνωση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου LVMH Μπερνάρ Αρνό.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συνεργασία πρόκειται να ανακοινωθούν το 2025 και στην ανακοίνωση δεν περιλαμβάνονται λεπτομέρειες οικονομικού περιεχομένου.
Διαβάστε ακόμη
Στα 7,55 ευρώ κλείδωσε το placement της Εθνικής Τράπεζας – Υπερκάλυψη κατά 12 φορές
ΕΕΝΜΑ: Προκηρύσσει το 10ο πρόγραμμα υποτροφιών
Σύνδρομο της Κυριακής: Αυτά είναι τα σημάδια που δείχνουν ότι πρέπει να ψάξετε για άλλη δουλειά
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα