search icon

Επιχειρήσεις

L’Oreal και Nestle σάρωσαν στο Singles Day της Alibaba

Τα συμπληρώματα διατροφής ήταν το πιο δημοφιλές προϊόν εισαγωγής

Οι Κινέζοι αγοραστές επιδόθηκαν σε αγοραστική φρενίτιδα στα συμπληρώματα διατροφής, μάσκες προσώπου και σκόνες γάλακτος για βρέφη στο μεγαλύτερο shopping event στον κόσμο, από μάρκες όπως η L’Oreal και η Nestle σύμφωνα με τα στοιχεία της Alibaba.

Την ημέρα «Singles Day», κατά τη διάρκεια των 24 ωρών του event, η Alibaba προσέφερε τεράστιες εκπτώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο στις ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πωλήσεις της ημέρας ανήλθαν σε 268,4 δισεκατομμύρια γιουάν – περίπου 38,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Alibaba δήλωσε την Τρίτη ότι 299 brands υπερέβησαν τα 100 εκατομμύρια γιουάν σε πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Givenchy της LVMH, των κατασκευαστών οικιακών συσκευών Dyson και Philips και του κατασκευαστή αθλητικών ειδών Under Armor.

Δεκαπέντε brands πραγματοποίησαν πωλήσεις πάνω από 1 δισεκατομμύριο γιουάν, ανέφερε η Alibaba. Αυτά περιλαμβάνουν την Huawei Technologies, την Apple, τη Nike, τη Xiaomi Corp και την Uniqlo.

Τα συμπληρώματα διατροφής ήταν το πιο δημοφιλές προϊόν εισαγωγής, ενώ οι πωλήσεις προϊόντων μακιγιάζ, πάνες καθαρισμού πλύσιμο προσώπου ήταν επίσης ισχυρές.

Δείτε εδώ την ημέρα του «Singles Day» σε γραφήματα

Exit mobile version