search icon

Επιχειρήσεις

L’Oreal Hellas: Η πρώτη «πράσινη επένδυση» στην Ελλάδα και ο στόχος των νέων καταναλωτών

Δυναμική η ελληνική αγορά, έχει στρατηγική σημασία για τον Όμιλο, σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο της θυγατρικής, Alessandra Delfini

Ενεργές επενδύσεις στον χώρο της βιωσιμότητας και στη χώρα μας ξεκινά ο Όμιλος L’Oreal, επιχειρώντας να πάρει θέση για την επόμενη μέρα, όπου τα θέματα αειφορίας φαίνεται θα παίζουν καταλυτικό ρόλο στις επιλογές των καταναλωτών.

Χθες η διευθύνουσα σύμβουλος της L’Oreal Hellas, κα Alessandra Delfini (κεντρ. φωτ.), μαζί με τον Διευθυντή Αειφορίας Ευρώπης του Ομίλου L’ Oreal, κ. Joel Tronchon, ανακοίνωσαν την πρώτη δράση στην Ελλάδα στο πλαίσιο της καμπάνιας «L’Oréal for the Future».

Πρόκειται για τη δημιουργία ενός «micro Forest», όπως το ονόμασαν, ήτοι ενός μικρού αλσυλλίου στην καρδιά της Αθήνας, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων.

Το αλσύλλιο θα δημιουργηθεί σε χώρο του Δήμου Αθηναίων, και συγκεκριμένα στον λόφο της Αλεπότρυπας, στα σύνορα της Γκράβας με την Άνω Κυψέλη. Εκεί σε πρώτη φάση θα φυτευτούν περίπου 5.000 φυτικά είδη (δέντρα και θάμνοι), με στόχο να διαμορφωθούν οι συνθήκες για την εγκατάσταση ενός δάσους, που σε μόλις 10 χρόνια θα έχει καταφέρει να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά ανάπτυξης ενός βιότοπου 20-30 ετών, με περισσότερα από 10.000 φυτικά είδη και πλούσια βιοποικιλότητα.

«Αυτή είναι μόνο η αρχή. Το πλάνο μας περιλαμβάνει τη δημιουργία και άλλων “micro Forests” στην Ελλάδα σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση», δήλωσε στο περιθώριο της εκδήλωσης η κα Ντελφίνι. Σημείωσε δε πως στόχος είναι τέτοιου είδους παρεμβάσεις να γίνουν και εκτός Αττικής. «Είμαστε ανοικτοί στις δημοτικές Αρχές που έχουν διαθέσιμους χώρους, ενδιαφέρονται και θα ανταποκριθούν στο πρόγραμμα μας», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Πέραν της άμεσης στόχευσης του προγράμματος, που σταδιακά θα επεκταθεί στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης σε επίπεδο Ομίλου, στην ενίσχυση της βιοποικιλότητας υπάρχει βέβαια και ο εμπορικός στόχος. Ένας στόχος που περνάει κυρίως μέσα απ’ τη νέα γενιά καταναλωτών, στις οποίες παραδοσιακά επενδύουν τα μεγάλα brands «χτίζοντας» το μέλλον τους.

Οπότε η πρώτη παγκόσμια καμπάνια της L’Oreal που δεν αφορά κάποιο προϊόν ή καινοτομία της, μπορεί να φαντάζει ως απλή προβολή της κοινωνικής προσφοράς της, εν τούτοις κατά βάθος έχει σαφές εμπορικό στόχο, που δεν είναι άλλος από την ενίσχυση του προφίλ του Ομίλου υπέρ της αειφορίας και της βιοποικιλότητας, σε έναν κόσμο που πλέον αρχίζει να θέτει και τέτοιου είδους κριτήρια στις αγορές του.

Και αυτό σε μεγάλο βαθμό ήδη συμβαίνει με τη νέα γενιά καταναλωτών, όπως λέει η διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της L’Oreal Hellas, κα Δήμητρα Πετρίδη. «Είναι πιο συνειδητοποιημένη η νέα γενιά», σημειώνει. «Απ’ την πλευρά μας προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε όλο τον κόσμο. Είτε με τα προϊόντα μας που βρίσκονται στην ευρεία διανομή, χρησιμοποιώντας συσκευασίες με λιγότερο πλαστικό, λιγότερο νερό κοκ, είτε με προϊόντα στην επιλεκτική αγορά, όπως π.χ. τα επαναγεμιζόμενα προϊόντα», σημείωνε η ίδια.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας First Insight και του «Baker Retailing Center» της Σχολής Wharton του πανεπιστημίου της Πενσιλβανια, που παρουσιάστηκε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, περίπου τα τρία τέταρτα των νέων της «γενιάς Ζ» (γεννημένοι περίπου απ’ το 1995 ως το 2010) αγοράζουν με κύριο κριτήριο τη βιωσιμότητα και μόλις ένας στους δύο με κριτήριο το brand! Μία τάση που αρχίζουν και υιοθετούν με αργό ρυθμό και οι υπόλοιπες γενιές. Με άλλα λόγια, το μεγάλο στοίχημα των brands σήμερα είναι να συνδεθούν εγκαίρως στη σκέψη των καταναλωτών με τη βιωσιμότητα και τις βιώσιμες πρακτικές!

Η ελληνική αγορά

Στο κομμάτι αυτό για την L’Oreal υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό και στην Ελλάδα, όπου παραμένει μεταξύ των αγορών που υπολογίζουν κεντρικά στον Όμιλο. «Η Ελλάδα είναι στρατηγικής σημασίας για τον Όμιλο L’Oreal», σημείωσε μεταξύ άλλων στη χθεσινή ομιλία της η διευθύνουσα σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής, κα Ντελφίνι. Η ίδια εξάλλου χαρακτήρισε την ελληνική αγορά ως «δυναμική», απηχώντας και τις επιδόσεις που έχει η θυγατρική τα τελευταία χρόνια.

Η L’Oreal Hellas φέρεται να «έσπασε» το «όριο» των 200 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις το 2023, με τον ρυθμό ανάπτυξης να παραμένει σε διψήφιο ποσοστό. Σημειωτέον, το 2022 οι πωλήσεις ήταν 186,9 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη 19,8 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα, ο Όμιλος για πρώτη φορά στην ιστορία του κατάφερε να υπερβεί τα 41 δισ. ευρώ σε πωλήσεις!

Διαβάστε ακόμη

METLEN: Αυτό είναι το νέο όνομα της Mytilineos

Lamda Development: Με πυρετώδεις ρυθμούς οι εργασίες στο Ελληνικό (pic + vids)

Ελληνικά ομόλογα: Υποχωρούν οι αποδόσεις ενόψει της απόφασης της ΕΚΤ για μείωση των επιτοκίων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version