Σε ανοδική τροχιά κινήθηκε ο τζίρος των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου το β΄ τρίμηνο εφέτος, με αποτέλεσμα να ανέλθει στα 15,41 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο 2021, όπου είχε διαμορφωθεί σε 13,76 δισ. ευρώ. Αύξηση 20,1% παρουσίασε σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 περίοδο κατά την οποία ο τζίρος ήταν 12,83 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), όπως μεταδόθηκε σε ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών, στο υπό εξέταση διάστημα, είναι:
- Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 44,7%.
- Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 42,3%.
Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη μείωση στον κύκλο εργασιών το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 είναι:
- Πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων, μείωση 12,6%.
- Λιανικό εμπόριο ιατρικών και ορθοπεδικών ειδών σε ειδικευμένα καταστήματα, μείωση 7%.
Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τον Ιούνιο 2022 σε σχέση με τον Ιούνιο 2021 είναι:
- Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 47,6%.
- Λιανικό εμπόριο εφημερίδων και γραφικής ύλης σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 40,2%.
Διαβάστε ακόμη
Εξοικονόμηση ενέργειας: Έρχονται τρία νέα προγράμματα στήριξης σε νοικοκυριά (vids)
Σούλα Λιάκου: Η άγνωστη ιστορία της κυρίας Cavo Tagoo
Graff Diamonds: Το απόλυτο success story του «βασιλιά των διαμαντιών»