Τα μικρά και μεσαία καταστήματα είναι αυτά που ανέβασαν πρώτα ρολά με τη μέθοδο των ραντεβού, είτε για παραλαβή από το κατάστημα είτε για επιτόπια έρευνα αγοράς.
Όλα τα μαγαζιά άνοιξαν με εκπτώσεις και οι καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα καταστήματα με ρούχα και παππούτσια ενώ αρκετοί προτίμησαν να κάνουν βόλτες, κοιτώντας βιτρίνες και τσεκάροντας τιμές και προϊόντα.
Ο κόσμος δείχνει να πειθαρχεί στα μέτρα και τις συστάσεις των αρμόδιων αρχών για αποφυγή συνωστισμού.
Αισιόδοξοι δηλώνουν στο protothema.gr οι καταστηματάρχες οι οποίοι από νωρίς το πρωί υποδέχονται τους πελάτες στα μαγαζιά τους. «Είμαστε αισιόδοξοι, ο κόσμος διψάει να βγει να κάνει τις αγορές του και εμείς χαιρόμαστε πολύ που θα συνεχίσουμε και πάλι να δουλεύουμε και να εξυπηρετούμε τον κόσμο. Υπάρχει μεγάλη ζήτηση, το τηλεφωνικό μας κέντρο χτυπά, έχουμε δεχτεί και e-mail με παραγγελίες, η διαδικασία είναι εύκολη, έχουμε στείλει μήνυμα στον πελάτη και γνωρίζουμε την ώρα που θα μας επισκεφθεί αλλά είναι και οι πελάτες οι οποίοι έχουν θα έχουν διάρκεια τριών ωρών στο μαγαζιά μας».
Το SMS θα έχει διάρκεια τριών ωρών και μπορεί να αποσταλεί μόνο μία φορά ημερησίως.
Παράλληλα με το 13032 ισχύουν και το click away και το click in shop, κάτι που σημαίνει πως οι πολίτες θα πρέπει να φέρουν μαζί τους αποδεικτικό του ραντεβού τους όπως για παράδειγμα SMS ή e-mail online παραγγελίας ή πληρωμής.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Διαβάστε ακόμα:
Aegean Airlines: Στο «BB» η πιστοληπτική διαβάθμιση από την ICAP
Αρνητικό πρόσημο και τον Μάρτιο στην επιβατική κίνηση του «Ελ. Βενιζέλος»