Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΠΕΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής – Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος), το πρώτο εξάμηνο του 2023 καταγράφηκε άνοδος στις λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά ενώ αντίθετα οι εξαγωγές σημείωσαν κάμψη.
Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 16,6% και ανήλθαν σε 1,53 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023 από 1,3 δις ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Τον Ιούνιο οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 14,5%. Αντίθετη ήταν η πορεία των εξαγωγών με μείωση 10,2%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο εξάμηνο του 2023 ανήλθε σε 1,05 δις. ευρώ έναντι 1,16 δις. ευρώ το 2022.
Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 15%, της κλωστοϋφαντουργίας 2,4% και του βαμβακιού 9%.
Μείωση κατέγραψαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 4,4%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 1,69 δις. ευρώ το 2023, έναντι 1,77 δις. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Η μείωση των εισαγωγών στην ένδυση ανήλθε σε 4,2%.
Διαβάστε ακόμη
«Φωτιά» το πετρέλαιο: Γιατί οι τιμές του αργού αυξάνονται αλματωδώς (γραφήματα)
Στέλιος Χατζηιωάννου: «Πάει καλά η ελληνική οικονομία – Είμαι αισιόδοξος»
Η ΔΕΘ, οι αστυνομικοί των VIP, οι… σφαγμένοι, η βουτιά της αγοράς και το βραχυκύκλωμα του καζίνο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ