Η πτώση των πωλήσεων που έπληξε τη βιομηχανία παιχνιδιών το πρώτο εξάμηνο του 2024 δεν επηρέασε τη δανική Lego, η οποία συνεχίζει να κερδίζει σταδιακά μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Αναλυτικά, η Lego ανακοίνωσε σήμερα ότι τα έσοδά της κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους αυξήθηκαν κατά 13%, φτάνοντας τα 31 δισεκατομμύρια δανικές κορώνες, ή περίπου 4,65 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως μεταδίδει το αμερικανικό δίκτυο CNBC.
Ο Niels Christiansen, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παιχνιδιών, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία βλέπει δυναμική σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, ειδικά στα Lego Icons και Lego Creator, καθώς και στη συνεργασία της με το Fortnite της Epic Games.
Ο ανταγωνισμός
Εν τω μεταξύ, η εισηγμένη αντίπαλος Mattel είδε τις καθαρές πωλήσεις να μειώνονται κατά 1% τους πρώτους έξι μήνες του 2024 και η Hasbro ανέφερε ότι τα καθαρά έσοδά της μειώθηκαν κατά 21% μεταξύ Ιανουαρίου και τέλους Ιουνίου
Η Lego συνέχισε να βασίζεται στο μοντέλο ανάπτυξης της εποχής της πανδημίας με μια μεγάλη σειρά προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Εκτός από τα σετ που συνδέονται με δημοφιλή franchises όπως ο Harry Potter και ο Star Wars, η Lego διαθέτει επίσης καινοτόμες επιλογές σχεδιασμού για τους καταναλωτές, ώστε να κατασκευάζουν λουλούδια και παχύφυτα, διάσημα έργα τέχνης και ζώα.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη παραμένουν ισχυρές, σημείωσε ο Κρίστιανσεν, ενώ οι πωλήσεις στην Κίνα είναι αμετάβλητες. Είπε ότι οι καταναλωτές στην περιοχή ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για μεγαλύτερα είδη και η συχνότητα των αγορών τους είναι μειωμένη.
Ωστόσο, η Lego δεν εγκαταλείπει την επέκταση στην Κίνα. Ο Κρίστιανσεν δήλωσε ότι εξακολουθεί να υπάρχει «μακροπρόθεσμη δυναμική» στην περιοχή.
Από τα 40 καταστήματα Lego που άνοιξαν το πρώτο τρίμηνο, τα 20 ήταν στην Κίνα. Ομοίως, από τα 60 προγραμματισμένα ανοίγματα για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, τα 20 προορίζονται για την Κίνα.
Ο Κρίστιανσεν αναφέρθηκε επίσης στις προσπάθειες της Lego για βιωσιμότητα. Μέχρι στιγμής φέτος, η εταιρεία έχει σχεδόν διπλασιάσει την ποσότητα των ανανεώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί στα τουβλάκια της σε σύγκριση με το σύνολο του έτους 2023.
«Αυτό είναι ένα καλό ορόσημο», δήλωσε. «Αυτό είναι ένα καλό βήμα προς τα εμπρός. [Ξοδεύουμε] αρκετά χρήματα προς αυτήν την κατεύθυνση, κυρίως στην αγορά υλικών που είναι πιο ακριβά, επειδή τα υλικά μαζικής ισορροπίας είναι πιο ακριβά από τα απλά τυποποιημένα».
Ο Christiansen σημείωσε ότι η Lego δεν μετακυλίει αυτό το κόστος στους καταναλωτές.
Διαβάστε ακόμη
Αττική Οδός: Μετά τη ΔΕΘ πέφτουν οι υπογραφές της «χρυσής» παραχώρησης στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Bavarian Nordic: Το εμβόλιο mpox ανεβάζει τη μετοχή σε υψηλό διετίας
CVC: Σε συζητήσεις για επένδυση $3 δισ. στην εταιρεία real estate Odevo
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ