Τις κύριες στρατηγικές κατευθύνσεις με ορίζοντα το 2030 και τον οδικό χάρτη για να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί μοιράστηκε με τους εργαζόμενους του ΟΤΕ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κώστας Νεμπής.
Στο πλαίσιο τακτικής ψηφιακή επικοινωνίας (CEO Talks), ο κ. Νεμπής επανέλαβε πως το νέο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και χάρη στο ευρύ του αποτύπωμα να οδηγήσει και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη. Να συνδέει τους πελάτες του, κάνοντας την ζωή τους καλύτερη και να ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις βοηθώντας τις να αναπτυχθούν με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Και όλα αυτά μέσα σε ένα περιβάλλον εργασίας που εμπνέει τους ανθρώπους του να δημιουργούν, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται συνεχώς, όπως ανέφερε.
Η νέα στρατηγική
Εστιάζοντας στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής πορείας και του μετασχηματισμού του, το νέο πλάνο του ΟΤΕ βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, πάντα με την υποστήριξη των ανθρώπων του. Τις δεσμεύσεις αυτές πλαισιώνουν η σταθερή δέσμευση στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, η αξιοποίηση της δύναμης ενός παγκόσμιου ομίλου όπως η Telekom και η αύξηση αξίας για τους μετόχους. Πετυχαίνοντας όλα αυτά, θα φέρουμε και την Ελλάδα στις πρώτες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη, υπογράμμισε.
Για την νέα στρατηγική του ΟΤΕ, ο κ. Νεμπής έχοντας εργαστεί με την υπόλοιπη διοικητική ομάδα όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, έθεσε τρεις βασικές περιοχές – πυλώνες που περιλαμβάνουν συνολικά δέκα στρατηγικές προτεραιότητες. Μεταξύ άλλων, για τον πυλώνα της Ανάπτυξης του ΟΤΕ και των εσόδων στόχος παραμένει στα δίκτυα οπτικών η κάλυψη των 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027, κάτι που βρίσκεται στο επίκεντρο του επενδυτικού πλάνου άνω των 3 δισ.ευρώ που υλοποιεί ο Οργανισμός. Στο πλαίσιο αυτό, έμφαση θα δοθεί στη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της πελατειακής βάσης σε fiber-to-the-home (FTTH).
Αντίστοιχα, στο 5G όπου σήμερα πρακτικά έχει επιτευχθεί πανελλαδική κάλυψη, προτεραιότητα αποτελεί η αξιοποίηση του φάσματος 3.5GHz και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών στο δίκτυο του ΟΤΕ.
Όσον αφορά στην COSMOTE TV, στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης κοντά στο μέσο όρο της Ε.Ε., δηλαδή κοντά στο 50% από 30% σήμερα. Οι πρόσφατες συμφωνίες με Nova και Netflix και τα μέτρα για την πειρατεία στη συνδρομητική τηλεόραση θα βοηθήσουν σε αυτή την κατεύθυνση.
Στον τομέα των εταιρικών πελατών, η εταιρεία θα εστιάσει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας στα έργα ICT τόσο στο δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα, ενώ στόχος είναι έργα και στην κεντρική Ευρώπη. Παράλληλα, σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τέλος, προτεραιότητα αποτελεί και η επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (COSMOTE insurance, Box, Payzy). Στόχος είναι η αύξηση των μεριδίων του ΟΤΕ σε αυτές τις αγορές και ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες. Στο σχεδιασμό είναι επίσης και η επέκταση κάποιων από αυτές τις υφιστάμενες υπηρεσίες και εκτός Ελλάδας, όπως έγινε με το Payzy στη Γερμανία.
Μετασχηματισμός
Αναφορικά με τον πυλώνα του Μετασχηματισμού, ο κ. Νεμπής αφού αναγνώρισε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει ήδη στο μετασχηματισμό της εταιρείας, έθεσε ως επόμενο βήμα την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών και την επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου, αξιοποιώντας εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, τεχνολογίες cloud και αυτοματισμούς. Τόσο το κομμάτι των πωλήσεων, όσο και της εξυπηρέτησης στόχος είναι να αυξηθεί το ποσοστό που πραγματοποιείται μέσα από ψηφιακά κανάλια.
Τέλος, στον πυλώνα της Διαφοροποίησης σύμφωνα με τον κ. Νεμπή, η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Όπως σημείωσε, κοινός παρονομαστής σε όλη αυτή την πορεία είναι οι άνθρωποι της εταιρείας και γι’ αυτό θέλει ο Όμιλος ΟΤΕ να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους ελκυστικότερους εργοδότες στη χώρα.
Κλείνοντας, ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ εξήρε «τη δύναμη της ομάδας» για να γίνουν πραγματικότητα οι στόχοι και έθεσε ως μια ακόμη προτεραιότητα να αναζωογονηθεί και να αναπτυχθεί το μάνατζμεντ της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα σημείωσε πως «με οδηγό το όραμα μας, τις αξίες μας και όλα όσα έχουμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια, θέλω να χτίσουμε μαζί τον ΟΤΕ του 2030».
Διαβάστε ακόμη:
Τζο Μπάιντεν: Επιχείρηση κάμψης του Νετανιάχου με στόχο την εκεχειρία στη Μέση Ανατολή
Οι καλύτερες στιγμές της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα