Ανεβάζει ρυθμούς φέτος η ανάπτυξη του δικτύου της στην ελληνική αγορά η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού Jysk που βάζει πλώρη να «σπάσει» το όριο των 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο.
Ως το τέλος Αυγούστου, που λήγει η ετήσια χρήση για την θυγατρική της δανέζικης πολυεθνικής ο στόχος είναι να ανοίξουν έξι με επτά νέα καταστήματα, λέει στο newmoney ο Διευθυντής πωλήσεων και marketing κ. Κώστας Δημόπουλος (κεντρ. φωτ.), έπειτα από δύο καταστήματα που άνοιξαν κατά την προηγούμενη χρήση. Όπως εξηγεί, μάλιστα, τα σημεία έχουν βρεθεί και εκτός απροόπτου θα έχουν ανοίξει όλα εντός χρονοδιαγράμματος.
«Τα νέα καταστήματα θα είναι κυρίως στη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη αλλά και άλλες πόλεις στην περιφέρεια», διευκρίνισε. Προτεραιότητα εξάλλου έχει θέσει η αλυσίδα να καλύψει τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, ιδίαιτερα καθώς την τελευταία διετία έχει επεκταθεί στις πωλήσεις Β2Β, οι οποίες ήδη έχουν φθάσει να αντιστοιχούν στο 17% των συνολικών πωλήσεων που κάνει η αλυσίδα στην Ελλάδα!
Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι δεν θα συνεχίσουν να ανοίγουν νέα καταστήματα και στην Αττική, όπου ήδη σήμερα έχουν φθάσει τα 22. Άλλα δύο λειτουργούν στη Θεσσαλονίκη και 33 σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
«Η αγορά της Αττικής έχει ακόμα δρόμο, ωστόσο, η αλήθεια είναι πως δυσκολεύουν οι περιοχές για να βρούμε τα σημεία, όπως τα θέλαμε. Το δικό μας μοντέλο είναι καταστήματα κοντά στα 1.000 τμ, που είναι εύκολα προσβάσιμα ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν οι νταλίκες και να γίνεται εύκολα ο ανεφοδιασμός. Οπότε το μεν μοντέλο των καταστημάτων μας μπορεί να είναι ο,τι πρέπει για πυκνοκατοικημένες περιοχές, εν τούτοις υπάρχει και το πρακτικό κομμάτι, το οποίο είναι εξαιρετικά για την ομαλή λειτουργία μας», εξηγεί.
Παράλληλα όμως «τρέχει» και το πρόγραμμα ανακαινίσεων καταστημάτων στο concept «τρίτης γενιάς» (3.0). Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε εννέα με τελευταίο εξ αυτών το κατάστημα του Αλίμου, όπου μάλιστα έγιναν εγκαίνια την προηγούμενη εβδομάδα.
Οικονομικές επιδόσεις
Σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο η Jysk Greece καταγράφει και στη φετινή χρήση, που ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο, διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Κάτι που σημαίνει ότι θα ξεπεράσει σημαντικά το όριο των 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο που σχεδόν είχε «πιάσει» στην προηγούμενη χρήση. Σπεύδει, πάντως, να διευκρινίσει πως η ανάπτυξη που γνωρίζει η αλυσίδα αποτυπώνεται και στο πελατολόγιο, το οποίο αυξάνεται διαρκώς.
Την τελευταία διετία η εταιρεία έχει δώσει εξίσου έμφαση και στο B2B κανάλι των πωλήσεων συγκροτώντας εξειδικευμένη ομάδα. Βασικοί πελάτες τους είναι κυρίως δομές φιλοξενίας, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια αλλά και ξενοδοχεία. Πλέον αυτού του είδους οι πωλήσεις έχουν φθάσει να αντιστοιχούν στο 17% του συνολικού κύκλου εργασιών της θυγατρικής.
«Η αλυσίδα μεγαλώνει, εδραιώνεται στην αγορά, η αναγνωρισιμότητα του brand πλέον είναι σημαντική και επίσης υπάρχει ένα καλό οικονομικό κλίμα στη χώρα. Οπότε υπάρχουν πολλοί ευνοϊκοί παράγοντες για εμάς αυτή τη στιγμή», σημειώνει ο κ. Δημόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία, που έχει συμπληρώσει οκτώ χρόνια λειτουργίας, στην προηγούμενη χρήση (Σεπ 22 – Αυγ 23) κατάφερε να πετύχει κύκλο εργασιών 97,5 εκατ. ευρώ και EBITDA 13,5 εκατ. ευρώ. Συνολικά το δίκτυο της σήμερα αριθμεί 57 καταστήματα και απασχολεί 511 εργαζόμενους.
Διαβάστε ακόμη
Υπερκάλυψη ρεκόρ για τα ομόλογα των τραπεζών – Τι σηματοδοτούν οι επιτυχείς εκδόσεις
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για νέο υδροηλεκτρικό στον Εύηνο (pic)
Παράταση ενός μήνα για τον διαγωνισμό στον Ολυμπιακό Πόλο Φαλήρου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ