Εντυπωσιακές επιδόσεις κατάφερε να καταγράψει το 2024 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων της οικογένειας Σεπετά, μία χρονιά κατά την οποία ισχυροποίησε την ηγετική της θέση στην αγορά φυσικού μεταλλικού νερού και επέκτεινε σημαντικά τα μερίδια της στις κατηγορίες αναψυκτικών και mixers.

Για φέτος η διοίκηση της εταιρείας, όπως σημείωσε ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στο περιθώριο της φετινής έκθεσης HORECA, είναι αισιόδοξη για διατήρηση της ανοδικής τροχιάς παρά τον “άγνωστο Χ” στην αγορά, τις κλιματολογικές συνθήκες που πέρυσι ώθησαν σε “άλμα” όλο τον κλάδο. Κι αυτό διότι η εταιρεία ποντάρει στη νέα σειρά Cool Tea που άρχισε να τοποθετεί στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ με τρεις γεύσεις και την προοπτική μίας τέταρτης ως το καλοκαίρι, τον προσθήκη μίας νέας πρότασης στα mixers, την Aegean Tonic, αλλά και τη δυναμική που εμφανίζουν κυρίως η Βίκος Cola και το Βίκος Pink Grapefruit.

Παράλληλα φέτος αναμένεται να ολοκληρωθεί το τμήμα των επενδύσεων για τις νέες υποδομές logistics για τα αναψυκτικά στο Καλπάκι Ιωαννίνων καθώς και η ανέγερση των κτιρίων των νέων μονάδων εμφιάλωσης νερού στο Περίβλεπτο με στόχο την τοποθέτηση των γραμμών παραγωγής ως το τέλος της χρονιάς, που συνολικά θα δώσουν ακόμα μεγαλύτερη δυναμικότητα στη Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες ο κ. Σεπετάς, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατέγραψε αύξηση 12,5% το 2024 φθάνοντας τα 127,2 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 113 εκατ. ευρώ περίπου το 2023.

Επικαλούμενος στοιχεία της NielsenIQ υπογράμμισε ότι το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατάφερε να ενισχύσει την ηγετική του θέση στην αγορά, την οποία είχε «κατακτήσει» για πρώτη φορά το 2023, αυξάνοντας το μερίδιο του στο 20,4% στο λιανεμπόριο. Κι αυτό το κατάφερε καταγράφοντας αύξηση 18,7% στον όγκο των πωλήσεων (187 εκατ. λίτρα από 157,5 εκατ. λίτρα το 2023) όταν το σύνολο της κατηγορίας εμφάνισε ανάπτυξη πωλήσεων 10,2% (915,6 εκατ. λίτρα έναντι 831,2 εκατ. λίτρων) κυρίως λόγω των παρατεταμένων υψηλών θερμοκρασιών που επικράτησαν στην χώρα.

Σύμφωνα με την έρευνα της NielsenIQ ο δεύτερος «παίκτης» της αγοράς, η Χήτος ΑΒΕΕ, με όγκο πωλήσεων 170,8 εκατ. λίτρα περίπου (από 157,2 εκατ. λίτρα το 2023) είχε μερίδιο 18,7%. Ως τρίτος «παίκτης» εμφανίζονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) με όγκο πωλήσεων 149,07 εκατ. λίτρα (από 142,92 εκατ. λίτρα).
Όπως είπε ο κ. Σεπετάς κατά την περσινή χρονιά οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά για ολα τα προϊόντα του χαρτοφυλακίου της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων πλην της γκαζόζας που παρέμεινε σχεδόν σταθερή.

Η Βίκος Cola κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 14,36% φθάνοντας σήμερα να ελέγχει το 6,7% της αγοράς Cola. Στο κανάλι των Σούπερ Μάρκετ η αύξηση των πωλήσεων άγγιξε το 18%.

Στην κατηγορία των Mixers το Βίκος Pink Grapefruit σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024.
Το τελευταίο διάστημα η εταιρεία παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, το οποίο ήδη έχει τοποθετηθεί στα ράφια δύο αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ.

Με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea προσφέρεται σε τρεις δροσερές και απολαυστικές γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά θα ακολουθήσει και μία τέταρτη γεύση, πιο «εξωτική».

Διαβάστε ακόμη

Στα 5,5 δισ. ευρώ το κόστος από μια επαναφορά των «δώρων» σε Δημόσιο και συνταξιούχους

Τα εξωφρενικά ακριβά φρούτα της Ιαπωνίας – Η ιστορία μιας απίστευτης εμμονής

 

Το success story του HHG και τo deal των 2,2 δισ. με τους Αραβες – Τα επόμενα σχέδια του ομίλου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα