Mερικές από τις πιο δημοφιλείς αλυσίδες εστιατορίων της Αμερικής έχουν δει τη δημοτικότητά τους να δέχεται σημαντικό πλήγμα το 2024, καθώς οι πελάτες μειώνουν τις επισκέψεις. Και σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία, η KFC είναι μεταξύ των εμπορικών σημάτων που χάνουν την εύνοια των πελατών φέτος, σύμφωνα με το eatthis.com.
Η αλυσίδα κοτόπουλων άνθισε στην Κίνα το περασμένο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος αυξήθηκαν κατά 8%, σύμφωνα με τα νέα αποτελέσματα κερδών που δημοσιεύθηκαν την 1η Μαΐου. Ωστόσο, η απόδοση της KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια του τριμήνου ήταν μια πολύ διαφορετική ιστορία. Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος στα αμερικανικά εστιατόρια της KFC μειώθηκαν κατά 7%, υποδεικνύοντας ότι η αλυσίδα αγωνίζεται να φέρει τόσες επιχειρήσεις όσο στο παρελθόν.
“Η μάρκα KFC στις ΗΠΑ αγωνίζεται”, δήλωσε ο David Gibbs, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας KFC Yum Brands.
Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος της KFC μειώθηκαν κατά 2% παγκοσμίως το τελευταίο τρίμηνο, παρόλο που άνοιξε περισσότερα από 500 νέα εστιατόρια σε 43 χώρες. Τα στελέχη απέδωσαν τις μειώσεις σε μερικούς παράγοντες.
Πρώτον, τα «δύσκολα καιρικά φαινόμενα» στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιανουάριο επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις, καθώς περισσότεροι καταναλωτές έμειναν σπίτι, δήλωσε ο Gibbs. Αφού ανέφερε μια σπάνια πτώση στις πωλήσεις και την κίνηση των πελατών αυτή την εβδομάδα, η Starbucks απέδωσε μερικές από τις δυσκολίες της και στον καιρό του Ιανουαρίου.
Ο Gibbs δήλωσε ότι ο έντονος ανταγωνισμός και οι «προσφορές» από άλλες αλυσίδες κοτόπουλου γρήγορης εξυπηρέτησης έπαιξαν επίσης ρόλο στα απογοητευτικά τριμηνιαία κέρδη της KFC. Το KFC έχει χάσει την εύνοια εδώ και χρόνια, καθώς πολλοί πελάτες επέλεξαν να επισκεφθούν ανταγωνιστικά εστιατόρια κοτόπουλου.
Ο Gibbs δήλωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την «τολμηρή επαναφορά» της μάρκας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Yum Brands θέλει να χρησιμοποιήσει όσα έχει μάθει από την επιτυχημένη επιχείρηση KFC εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών για να βελτιώσει την τύχη της στην εγχώρια αγορά. Αλλά αυτό δεν προδικάζει την επιτυχία στο μέλλον…
Διαβάστε ακόμη:
Γιατί η Ελλάδα δεν παράγει βιομεθάνιο – Και γιατί θα έπρεπε να το κάνει (pics)
Περιθώριο για αυξήσεις των μισθών έως 4,5% το 2024
Λούσι Κραχούλκοβα (Lime) Τα πράσινα πατίνια επιστρέφουν στην Ελλάδα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ