search icon

Επιχειρήσεις

Κατώτερα των προβλέψεων τα κέρδη της General Motors – Παρέδωσε λιγότερα από 100.000 οχήματα

Τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,14 δολάριο ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων περί 1,20 δολαρίου ανά μετοχή.

Κατώτερα των προβλέψεων αποδείχθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της General Motors για το β’ τρίμηνο του 2022, με την εταιρεία να παραδίδει λιγότερα από 100.000 οχήματα λόγω των ελλείψεων σε εξαρτήματα και ανταλλακτικά. 

Πιο συγκεκριμένα, τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,14 δολάριο ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων περί 1,20 δολαρίου ανά μετοχή. Το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, τα κέρδη είχαν καθοριστεί σε 1,97 δολάριο ανά μετοχή.  

Τα έσοδα, παράλληλα, ανήλθαν σε 35,7 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων περί 33,58 δισ. δολαρίων. Τα περσινά έσοδα είχαν κυμανθεί στα 34,17 δισ. δολάρια.  

Στον απόηχο των παραπάνω στοιχείων, η μετοχή της General Motors στην προ-αγορά της Wall Street υποχωρεί κατά περίπου 3% και περιορίζεται στα επίπεδα των 33 δολαρίων.

Παρά την αποτυχία του β’ τριμήνου, η διοίκηση της αμερικανικής εταιρείας επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για το σύνολο του 2022 (κέρδη 9,6 έως 11,2 δισ. δολάρια), προσδοκώντας στην τάχιστη ανάκαμψη της παραγωγής στο δεύτερο μισό του έτους. Κι αυτό, διότι ισχυρίζεται ότι έχει εξασφαλισμένα συμβόλαια για την παραλαβή όλων των αναγκαίων υλικών.  

Όπως και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, η General Motors κλήθηκε το προηγούμενο διάστημα να διαχειριστεί τα μεγάλα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες, τα οποία ξεκίνησαν από την πανδημία και κορυφώθηκαν με τον πόλεμο στην Ουκρανία.  Αυτή η συνθήκη είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγής και την καθυστερημένη παράδοση στους πελάτες, οι οποίοι καλούνται να περιμένουν αρκετό χρονικό διάστημα έως ότου παραλάβουν τα κλειδιά του οχήματός τους. 

Την ίδια στιγμή, ανησυχία προκύπτει και για την ευρύτερη πορεία της αμερικανικής οικονομίας, καθώς το πληθωριστικό κόστος και τα υψηλότερα επιτόκια υπονομεύουν τις προοπτικές της ανάπτυξης και περιορίζουν την κατανάλωση.  

Διαβάστε επίσης:

Οι μπίζνες του Σαουδάραβα στην Αθήνα, το δίλημμα της Ελλάκτωρ, το φέσι της Attica και το γεφύρι της Cynergy

Intralot: Πλήρης κάλυψη της AMK €129,2 εκατ. – Κόκκαλης: Χαιρετίζω την είσοδο της Standard General

Ποιος ελληνικός κατασκευαστικός όμιλος απέκτησε ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Exit mobile version