search icon

Επιχειρήσεις

Κ. Δενδρινός (L. Marine) για την νέα μαρίνα στην Νότια Κέρκυρα: «Πώς ο Καλυβιώτης θα γίνει… Μονακό» (pics)

Τι αναφέρει ο αντιπρόεδρος του φορέα που υλοποιεί το έργο για τη marina mega yacht με τουριστικές υποδομές σε τεχνητή νησίδα

Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες της νέας πρωτότυπης μαρίνας στον κόλπο Καλυβιώτη στην Κέρκυρα και το project είναι έτοιμο να ξεκινήσει να κατασκευάζεται έχοντας εξασφαλίσει τις απαιτούμενες άδειες, τις περιβαλλοντικές εγκρίσεις, την χωροθέτηση από την αρμόδια επιτροπή των 7 Υπουργείων , την έγκριση από τον Δήμο Νότιας Κέρκυρας και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης με μεγάλη αποδοχή και την αρμόδια Υπουργική απόφαση.

Ο φορέας L. MARINE S.A και οι επενδυτές του project αναμένουν και την επίσημη ανακοίνωση της κυβέρνησης, για την άμεση έναρξη υλοποίησης του έργου , η οποία καθυστέρησε λόγω των εκλογών και της αλλαγής υπουργών.

Όπως αναφέρει ο Κωνσταντίνος Δενδρινός, αντιπρόεδρος της L. Marine SA η πρωτοτυπία του έργου έχει προσελκύσει πολλούς επενδυτές κυρίως εκτός Ελλάδας, ενώ ενισχυτικά λειτούργησε η επιτυχία της κυβέρνησης με την ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας για την ελληνική οικονομία.

Το έργο για τη Marina Mega Yacht βασίζεται στον τουρισμό υψηλού επιπέδου με μεγάλες υποδομές για ψυχαγωγικές υπηρεσίες, πολιτιστικές εκδηλώσεις , συναυλίες και ιδιαίτερους χώρους αναψυχής. Όπως επισημαίνει ο κ. Δενδρινός, ο νέος Σύλλογος Ναυταθλητισμού της Νότιας Κέρκυρας που συστήνεται για αυτό το σκοπό, θα εγκατασταθεί σε ειδικό χώρο του project, με αθλητικές υποδομές. Τα μέλη του συλλόγου είναι οι 2.150 κάτοικοι της περιοχής που υποστηρίζουν το έργο μέσω της κοινωνικής ομάδας που έχει συσταθεί και τα τμήματα γυμναστικής των σχολείων της Νότιας Κέρκυρας.

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Κύριο χαρακτηριστικό της πρωτοτυπίας των οικοδομικών κτηρίων είναι η κατάργηση του κλασικού τρόπου κατασκευής από μπετόν και η αλλαγή της εικόνας των κτηρίων. Με την νέα σχεδίαση και με τα νέα υλικά τα κτήρια θα μοιάζουν με mega yachts, οι χώροι αναψυχής, εστιατορίων, ψυχαγωγικών υπηρεσιών και χώροι διαμονής θα είναι μέσα σε αντίγραφα επώνυμων πλοίων αναψυχής και εξωτερικά και εσωτερικά.

Βάσει της απόφασης της επιτροπής χωροθέτησης, ο τρόπος σχεδίασης του έργου θα αποτελεί πρότυπο για τις νέες μαρίνες στην Ελλάδα διότι λύνει τα περιβαλλοντικά προβλήματα που δημιουργούν οι κλασικές μαρίνες οι οποίες καταστρέφουν τις παραλίες. «Με την έγκριση της επιτροπής χωροθέτησης διασφαλίσθηκε και η συνέχεια των γραμμών αιγιαλού και παραλίας της ακτογραμμής μέσα στο project όπως ορίζει το Υπουργείο Οικονομικών.

Μια ακόμα πρωτοτυπία του έργου είναι ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν ούτε ογκόλιθοι ούτε μπάζα ούτε μπετά που καταστρέφουν τον πυθμένα της θάλασσας. Ο πυθμένας της θάλασσας θα μείνει ανέπαφος. Όπως και η ακτογραμμή θα παραμείνει ανέπαφη», εξηγεί ο κ. Δενδρινός και συμπληρώνει: «Αυτή η πρωτοτυπία της κατασκευής έχει εφαρμοστεί μόνο μία φορά παγκοσμίως και έγινε στο Μονακό. Δεύτερη φορά θα είναι στην Κέρκυρα. Το ίδιο μοντέλο κατασκευής μαρίνων ξεκινάει τώρα και σε άλλες χώρες, κυρίως στην Αμερική και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα».

Όπως έχει αναφέρει το newmoney, το Kalyviotis Marina Project αφορά στη δημιουργία μαρίνας μεγάλων σκαφών αναψυχής με τουριστικές υποδομές πάνω σε τεχνητή νησίδα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα καινοτόμο σύνθετο τουριστικό project για τη δημιουργία μαρίνας που εκτός από θέσεις ελλιμενισμού για mega yacht θα περιλαμβάνει και πολυτελείς κατοικίες πάνω στην τεχνητή νησίδα. Σημειώνεται πως το έργο προσφέρει αειφόρο ανάπτυξη στην περιοχή και μέσω της απόδοσης μέρους της επένδυσης στο Δήμο Νότιας Κέρκυρας για την δημιουργία αντισταθμιστικών έργων τα οποία θα γίνουν πριν την κατασκευή του project και είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσουν εντός του 2023 υπό την προϋπόθεση να γίνει η επίσημη αναγγελία του έργου από την κυβέρνηση. H πρόταση αυτή αποφασίσθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο της Νότιας Κέρκυρας και έγινε αποδεκτή .

Ως πρώτο αντισταθμιστικό όφελος που θα ξεκινήσει άμεσα είναι η χρηματοδότηση των μελετών του Δήμου για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο όλης της περιοχής μήκους 7 χιλιομέτρων, βάσει της πρόσφατης νέας νομοθεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος.

Εν συνεχεία θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα αντισταθμιστικά έργα βάσει της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου μεταξύ των οποίων είναι η ενίσχυση της ύδρευσης και της αποχέτευσης στην Νότια Κέρκυρα, έργα στα οποία συμμετέχει και το Υπουργείο Υποδομών.

Η πρόσφατη ανακοίνωση της Υπουργού Τουρισμού της κυρίας Κεφαλογιάννη για το πρόγραμμα της κρατικής ενίσχυσης των Τουριστών λιμένων δίνει νέες βελτιωμένες προοπτικές και για το κυρίως έργο και για τα τοπικά καταφύγια αλιευτικών σκαφών στις Αλυκές, στον Πετριτή και στον Καλυβιώτη που έχει αναλάβει την χρηματοδότηση των μελετών αναβάθμισης και χωροθέτησης η L.MARINE S.A ως μέρος των αντισταθμιστικών έργων.

«Στόχος του πρωτότυπου αυτού έργου είναι η αναβάθμιση της Νότιας Κέρκυρας. Αυτό θα ωφελήσει και το project ως κλασική αλληλεπίδραση. Και έτσι πρέπει να γίνονται στο μέλλον όλες οι τουριστικές επενδύσεις. Μέρος της επένδυσης πρέπει να πηγαίνει για τις δημόσιες υποδομές της περιοχής του έργου ώστε οι τουριστικές επενδύσεις να προσφέρουν όφελος πρώτα στην τοπική κοινωνία. Έτσι θα είναι και κοινωνικά αποδεκτές. Ελπίζουμε η εν λόγω πρόταση μας να αποτελέσει ιδέα νέας νομοθεσίας», καταλήγει ο αντιπρόεδρος της L.Marine SA .

Διαβάστε ακόμη

Πώς το μαγείρεμα μολύνει τον αέρα του σπιτιού

VK PREMIUM: Συμμετέχει στην XENIA 2023, την κορυφαία έκθεση της τουριστικής βιομηχανίας

Πώς ένα κουκουνάρι μπορεί να προστατεύσει τα δάση από τις πυρκαγιές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version