Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo, που τις τελευταίες βδομάδες βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής λόγω της αδυναμίας της εταιρείας να εξυπηρετήσει τη μεγάλη ζήτηση, άρχισε και πάλι να δέχεται παραγγελίες. Ομως, το απόγευμα της Πέμπτης αναρτήθηκε το εξής μήνυμα στο e-jumbo.gr: «Αγαπητοί φίλοι του JUMBO, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή την στιγμή δεν δέχεται παραγγελιές, παρακαλώ προσπαθήστε αύριο. Η υπηρεσία click away δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές. Ευχαριστούμε για την κατανόηση». Φαίνεται πως υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός παραγγελιών τις οποίες μπορεί να εξυπηρετήσουν οι υποδομές της εταιρείας.
Νωρίτερα την ίδια ημέρα, η εταιρεία προχώρησε στην ανάρτηση της σχετικής ανακοίνωσης στην ιστοσελίδα της ενημερώνοντας τους καταναλωτές για την επαναλειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Σύμφωνα με την εταιρεία οι παραγγελίες εκτελούνται από 18/12 με παράδοση στις 23 του μήνα σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα.
Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Νοεμβρίου η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά πως κατεβάζει… ρολά στο e-shop της, ενώ στις 26 Νοεμβρίου ακολούθησε νεότερη ανακοίνωση που γνωστοποιούσε πως θα παραμείνει κλειστό… μέχρι νεοτέρας.
Στις 30 Νοεμβρίου άρχισε να δέχεται και πάλι παραγγελίες, μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου, οπότε αναγκάστηκε να… σηκώσει και πάλι τα χέρια ψηλά λόγω της της τεράστιας ζήτησης για νέες παραγγελίες.
Η ανακοίνωση
Αγαπητοί φίλοι του JUMBO, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή την στιγμή δέχεται παραγγελιές! Tα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα είναι κλειστά και η υπηρεσία click away δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».
Διαβάστε ακόμη:
e-αποδείξεις: Πιθανή η μείωση του 30% για το 2021 – Ποια σενάρια είναι στο τραπέζι
Μελέτη Χαρδούβελη για το μέλλον των τραπεζών
Στην Ολομέλεια ο γόρδιος δεσμός για τις διώξεις τραπεζικών στελεχών