Η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στη σημερινή οικονομία κι ενώ η πανδημία επιβραδύνει τις περισσότερες αγορές, η συγκεκριμένη μένει σχεδόν ανεπηρέαστη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η safebettingsites.com,η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ, αυξήθηκε κατά περισσότερο από 50% από το 2010, από τα 39,62 δισ. δολάρια, στα 60,4 δισ. δολάρια.
Παρά το γεγονός ότι ο κλάδος αναμένει συρρίκνωση 0,4% για φέτος λόγω των επιπτώσεων του κορωνοϊού, τα τελευταία 5 χρόνια παρουσιάζει μία μέση αύξηση 12,1% ετησίως από το 2015 έως το 2020.
Τα δεδομένα δείχνουν επίσης αύξηση σε διαφορετικές πτυχές της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών, όπως ο αριθμός των επιχειρήσεων, η απασχόληση και οι μισθοί ως άμεσο αποτέλεσμα της ανόδου του κλάδου. Το 2020, υπάρχουν 42.438 επιχειρήσεις που εμπίπτουν στην κατηγορία της βιομηχανίας παιχνιδιών σε σύγκριση με τις λιγότερο από 10.000 το 2010. Μεταξύ 2015 και 2020 ο αριθμός των επιχειρήσεων παρουσίασε επίσης μία μέση αύξηση 12,1% για κάθε χρόνο. Παρά την πανδημία που πλήττει μεγάλο μέρος του πλανήτη, ο αριθμός των επιχειρήσεων αναμένεται να αυξηθεί κατά 9,4% το 2020.
Ο αριθμός των εργαζομένων έχει αυξηθεί δραστικά κατά την τελευταία δεκαετία. Το 2020 εκτιμάται ότι 241.389 εργαζόμενοι απασχολούνται στην αγορά βιντεοπαιχνιδιών σε σύγκριση με τους λιγότερο από 125.000 το 2010. Τα τελευταία 5 χρόνια, ο αριθμός των απασχολούμενων παρουσίαζε μία αύξηση κατά μέσο όρο 5% ετησίως σε σχέση με το διάστημα 2010/15. Η αύξηση της απασχόλησης εκτιμάται στο 2,3% για το 2020.
Οι μισθοί έχουν επίσης αυξηθεί, αν και το 2020 δεν κατάφεραν να φτάσουν στον υψηλό ρεκόρ που καταγράφεται από το 2016. Το 2020 οι μισθοί στη αγορά βιντεοπαιχνιδιών ανήλθαν σε 20,7 δισ. δολάρια σε σύγκριση με τα λιγότερο από 13 δισ. δολάρια το 2010, χαμηλότερα όμως από το υψηλό του 2016 στα 21,1 δισ. δολάρια. Ο μέσος ρυθμός αύξησης των μισθών ετησίως ήταν 1,2% μεταξύ 2015 και 2020, ενώ οι οι μισθοί αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,8% το 2020.