Την νέα στρατηγική του Ομίλου μέσω της οποίας θα ενισχύσει την παρουσία της και θα επικεντρώσει την δραστηριότητά της στα δημόσια έργα υποδομών, στα ΣΔΙΤ, στις παραχωρήσεις, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και στην ανάπτυξη ακινήτων στον κλάδο του τουρισμού, επενδύοντας στις νέες προοπτικές της αγοράς, παρουσίασε η διοίκηση του Ομίλου INTRAKAT στην ετήσια ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020.
Η διοίκηση της εταιρείας αφού παρουσίασε τις σημαντικότερες εξελίξεις του προηγούμενου έτους, απάντησε σε ερωτήσεις των αναλυτών που συμμετείχαν και αναφέρθηκε εκτενώς στην νέα στρατηγικής για τα επόμενα χρόνια, η οποία φαίνεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κυρίως για τα fund του εξωτερικού.
Η Intrakat μετά την έγκαιρη και τεχνικά άρτια ολοκλήρωση και παράδοση του μεγαλύτερου κατασκευαστικού EPC (engineering, procurement and construction) έργου που εκτελέστηκε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ, για την αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece, φαίνεται πως κάνει στροφή σε έργα turn key, ΑΠΕ, ΣΔΙΤ και παραχωρήσεων με στόχο να αντλήσει υπεραξία από το development και operation κατασκευών.
Όπως σημειώθηκε, ο Όμιλος προτίθεται να αναπτύξει χαρτοφυλάκιο τελικών προϊόντων υψηλής ποιότητας, με σκοπό την μετάβαση της Intrakat σε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο θα μεγιστοποιεί την αξία των μετόχων μέσα από την ενίσχυση των επαναλαμβανόμενων εσόδων και του EBITDA, την δημιουργία σταθερών ταμειακών ροών, την διαφοροποίηση της δραστηριότητας και την επίτευξη στρατηγικών συνεργειών
Ειδικότερα, σε πρώτη φάση η Εταιρία θα προχωρήσει σε συγχώνευση με την Εταιρία «ΓΑΙΑ ΑΝΕΜΟΣ ΑΕ» η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των ΑΠΕ και διαθέτει άδειες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικά πάρκα και φωτοβολταϊκούς σταθμούς, συνολικής δυναμικότητας περίπου 1,1GW.
Η συνολική δυνητική επένδυση της INTRAKAT ανέρχεται στο επίπεδο του 1 δισ.ευρώ, ποσό που θα εξασφαλιστεί από ίδια κεφάλαια, τραπεζικό δανεισμό και στρατηγικές συνεργασίες. Όπως σημειώθηκε, η συγκυρία είναι ιδιαίτερα ευνοϊκή καθώς το Ταμείο Ανάκαμψης και το νέο ΕΣΠΑ θα φέρουν επερισσότερα από 50 δισ. ευρώ στην αγορά.
Σημειώνεται πως στο τέλος του 2020, το ανεκτέλεστο των υπογεγραμμένων συμβάσεων του Ομίλου ανερχόταν σε 380,9 εκατ., πλέον 225,6 εκατ. νέα έργα που έχει μειοδοτήσει η εταιρεία και αναμένεται η ολοκλήρωση των διαδικασιών για την υπογραφή τους..
Στα σημαντικά έργα προς υπογραφή, για τα οποία εκτιμάται ότι το μεγαλύτερο μέρος θα έχει υπογραφεί έως τα τέλη του 2021, συμπεριλαμβάνονται τα εξής:
- Ο αυτοκινητόδρομος Πάφου–Πόλης Χρυσοχούς, Φάση (Α), προϋπ. € 73 εκ.
- Η κατασκευή ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου, προϋπ. € 42,4 εκ.
- Τα δίκτυα αποχέτευσης λυμάτων παραλιακών οικισμών Αιγιαλείας, προϋπ. € 24,4 εκ.
- Οι πρόδρομες εργασίες ΒΔ Επέκτασης ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, προϋπ. € 13,6 εκ.
- Η κατασκευή επέκτασης επεξεργασίας νερού Θεσσαλονίκης Φάση Α2, προϋπ. € 9,6 εκ.
- Η κατασκευή αρδευτικού δικτύου Πρεσπών Ν. Φλώρινας, προϋπ. € 8 εκ.
- Η κατασκευή δικτύου ομβρίων στους Δήμους Κορυδαλλού και Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη, προϋπ. € 7,6 εκ.
- Η λειτουργία και συντήρηση του έργου ύδρευσης Πάτρας από τους ποταμούς Πείρο και Παραπείρο, προϋπ. € 6,9 εκ.
Διαβάστε ακόμα:
Συντάξεις Ιουλίου: Ποιες θα καταβληθούν νωρίτερα – Οι ημερομηνίες για όλα τα ταμεία
Δικηγόροι: Έρχεται επιδότηση έως 2.000 ευρώ – Οι δικαιούχοι και η διαδικασία για τις αιτήσεις