Ένα καινοτόμο project που επί του παρόντος αφορά εμπορική αλλά στο μέλλον θα συνδυάζει και ξενοδοχειακή χρήση προετοιμάζεται στην «καρδιά» της Αθήνας, στην οδό Ερμού.
Ο λόγος για το νέο εγχείρημα που ήδη έχει ξεκινήσει εν μέρει στον αριθμό 26 στη μεγαλύτερη εμπορική πιάτσα της χώρας ο όμιλος Intrafashion, σε συνέχεια της ανάληψης της ανάπτυξης των brands “Terranova” και “Calliope” στην Ελλάδα. Ηδη από το τέλος Απριλίου έχει ξεκινήσει η λειτουργία του νέου καταστήματος -ναυαρχίδα της ‘’Τerranova’’ στο ακίνητο της οδού Ερμού, το οποίο μελλοντικά, πρόκειται να στεγάσει και ξενοδοχείο στους υψηλότερους ορόφους.
O όμιλος Intrafashion με το γνωστό brand στο χώρο της γυναικείας μόδας “Pink Woman’’ με ένα δίκτυο άνω των 116 καταστημάτων ανά την Ελλάδα έχει προχωρήσει σε συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναπτυσσόμενο ιταλικό όμιλο ένδυσης Teddy για τα brands “Terranova” και “Calliope”. Ο τελευταίος, με τα brands Terranova, Calliope και Rinascimento στο χαρτοφυλάκιό του διαθέτει παρουσία σε 40 χώρες με 1.000 περίπου καταστήματα τα οποία είτε διαχειρίζεται ο ίδιος είτε μέσω franchise. Το 2023 προχώρησε με το πλάνο επέκτασης του δικτύου πωλήσεών του διεθνώς με το άνοιγμα περίπου 100 νέων σημείων πώλησης σε 18 χώρες, με έμφαση κυρίως σε Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ ο σχεδιασμός για φέτος περιλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη με 150 νέα σημεία διεθνώς στη Μεσόγειο, σε Ελλάδα, Λίβανο και τις χώρες του Κόλπου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Σαουδική Αραβία.
Για την Ελλάδα, η πολυετής συμφωνία μεταξύ των Teddy και Intrafashion προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής Eπικράτειας. Η εκκίνηση της νέας αυτής στρατηγικής συνεργασίας, πραγματοποιείται από τη μεγαλύτερη εμπορική πιάτσα της χώρας, αποτυπώνοντας και τη βούληση του ομίλου με επικεφαλής τον κ. Δημήτρη Ματεμτζή για ένα «ηχηρό» ξεκίνημα σε ένα εμπορικό σημείο που συγκεντρώνει πανελλαδικά τη μεγαλύτερη κίνηση, συνδυάζοντας τόσο το εγχώριο, όσο και το ξένο κοινό λόγω τουρισμού. Σημειωτέον ότι η Ερμού αποτελεί αυτή την στιγμή τον πιο ακριβό δρόμο της χώρας και ένα από τους ακριβότερους διεθνώς με βάση τις τιμές των ενοικίων: Η τελευταία μελέτη της γνωστής, διεθνούς εταιρείας συμβούλων ακινήτων Cushman & Wakefield για τις ακριβότερες εμπορικές πιάτσες διεθνώς (2023) τοποθετεί την οδό στη λίστα των ακριβότερων εμπορικών δρόμων παγκοσμίως, στην 15η θέση με τιμή ενοικίου στα 290 ευρώ ανά τ.μ. τον μήνα ή 3.480 ευρώ τον χρόνο. Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας, η οποία εκπροσωπείται στη χώρα μας από την Cushman & Wakefield Proprius, μέσα στον τελευταίο χρόνο, οι τιμές στα ενοίκια της ακριβότερης εμπορικής πιάτσας της χώρας έχουν αυξηθεί κατά 5%, ενώ σε σύγκριση με την προ πανδημίας περίοδο το ποσοστό αύξησης είναι στο 2%.
Το κατάστημα είναι υψηλής προβολής και εκτείνεται σε τέσσερα επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα 500 τετραγωνικά μέτρα, ενώ για τους υψηλότερους ορόφους το πλάνο περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός πρωτότυπου ξενοδοχειακού project σε επιπλέον 600 τμ.. Για τη λειτουργία του ξενοδοχείου που προγραμματίζεται εν ευθέτω χρόνω, στόχος είναι η συνεργασία με τρίτο όμιλο που θα αναλάβει να «τρέξει» το εν λόγω εγχείρημα.
Διαβάστε ακόμη
Κίνητρα για να «μεγαλώσουν» οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις – Τι περιλαμβάνει ο κυβερνητικός σχεδιασμός
ΤΙΤΑΝ: Οι υπεραξίες από το IPO της TITAN America, οι επενδύσεις και το μέρισμα
«Έξυπνοι Μετρητές»: Ο ΔΕΔΔΗΕ… προθερμαίνεται για την εγκατάστασή τους
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ