Η General Motors (GM) έχει υπό την επιχειρηματική «ομπρέλα» της πολλές εταιρείες οι οποίες κατέχουν μεγάλο ποσοστό πωλήσεων, συνολικά. Η κατάσταση με την έλλειψη των τσιπ έχει επηρεάσει τη θέση της στην αγορά αλλά επειδή αυτό ισχύει για την πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών, μετριάζεται εν μέρει το φαινόμενο.
Βάσει των εκτιμήσεων που κάνουν αναλυτές της αγοράς, η ομαλοποίηση της παραγωγής των ημιαγωγών θα αργήσει, με συνέπεια να είναι μειωμένη και η κατασκευαστική δυνατότητα των εταιρειών αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με την General Motors, η έλλειψη θα συνεχιστεί ως το 2025, κάτι που προφανώς δεν τη συμφέρει.
Για τον λόγο αυτό, αποφασίστηκε να εξελίξει και να δημιουργήσει η GM τους δικούς της ημιαγωγούς οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται στα καινούργια μοντέλα της και θα πάψει να εξαρτάται τόσο πολύ από τους αντίστοιχους προμηθευτές της.
Η σχετική είδηση γνωστοποιήθηκε από τα πιο επίσημα χείλη, από την ίδια τη Mary Barra, τη Διευθύνουσα Σύμβουλο του αμερικανικού κολοσσού.
Το επιχειρηματικό σχέδιο προβλέπει ότι θα δημιουργηθούν τρεις τύποι ημιαγωγών και θα χρειαστεί να καθοριστούν συγκεκριμένα στάνταρ για την τυποποίησή τους πριν την έναρξη της παραγωγής τους. Εκτός από την εξασφάλιση της απαραίτητης ποσότητάς τους η ιδία παραγωγή τους θα εξοικονομήσει και χρήματα για την General Motors χάρη στην οικονομία κλίμακας.
Με δεδομένο ότι η GM θα εμπλακεί εντονότερα στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, τόσο εντός των ΗΠΑ όσο και στο Μεξικό, η απαίτηση για ημιαγωγούς θα αυξηθεί.
Συνεπώς, η επένδυση στην κατασκευή τους από μια θυγατρική εταιρεία της είναι μια στρατηγική κίνηση η οποία θα εξασφαλίσει το απόθεμά τους, αλλά πιθανόν να διαταράξει τη επαγγελματική σχέση της με τους παραδοσιακούς προμηθευτές της.
Διαβάστε ακόμη:
H αποτυχημένη πρόβλεψη του πληθωρισμού σε γραφήματα
Νίκος Περατικός: Από εφοπλιστής, επικεφαλής σε κέντρο αποτοξίνωσης στην Αντίγκουα (pics + vid)
Νικόλαος Παπαγεωργίου: Η ζωή και η κληρονομιά ενός εθνικού ευεργέτη (pics)