Σε υψηλό 16 μηνών«σκαρφάλωσε» σήμερα η μετοχή της H&M, καθώς τα τα κέρδη της σουηδικής αλυσίδας fast fashion ξεπέρασαν για το δεύτερο τρίμηνο τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Όπως μεταδίδει το Reuters, οι μετοχές της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης μόδας στον κόσμο σημείωσαν άλμα 10% και έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδό τους από τον Φεβρουάριο του 2022. Οι αναλυτές ανέφεραν ότι τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μείωση του κόστους άρχισε να αποδίδει καρπούς.
Η H&M, η οποία έχει μείνει πίσω από την ιδιοκτήτρια της Zara, την Inditex, επιδιώκει να γίνει πιο ελκυστική για τους καταναλώτες και να ενισχύσει το ακριβότερο εμπορικό σήμα Cos, στοχεύοντας σε αγοραστές λιγότερο ευάλωτους στην αύξηση του κόστους ζωής, την ώρα που ο γίγαντας της γρήγορης μόδας Shein καταλαμβάνει μερίδιο αγοράς με φθηνότερα ρούχα.
Η H&M αύξησε τις πωλήσεις της σε πολλές αγορές, παρά τη συμπίεση της καταναλωτικής δαπάνης και τις «δυσμενείς καιρικές συνθήκες», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Χέλενα Χέλμερσον, προσθέτοντας ότι η καλοκαιρινή της συλλογή ξεκίνησε καλά, καθώς οι θερμοκρασίες ανέβηκαν στη βόρεια Ευρώπη.
Οι πωλήσεις από 1-27 Ιουνίου ήταν αυξημένες κατά 10% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ανέφερε η H&M, ένα καλό σημάδι για την έναρξη του τρίτου τριμήνου της.
Η απότομη μείωση των αποθεμάτων ήταν μια άλλη θετική έκπληξη, δήλωσε ο Cedric Rossi, αναλυτής καταναλωτικών προϊόντων επόμενης γενιάς στην Bryan Garnier στο Παρίσι.
«Πραγματικά εξεπλάγην όταν είδα ότι, χωρίς καμία ισχυρότερη διαφημιστική δραστηριότητα – επειδή οι μειώσεις τιμών ήταν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι – η H&M περιόρισε τα αποθέματά της», δήλωσε ο Rossi.
Τα αποθέματα της H&M ήταν στο 16,7% των κυλιόμενων πωλήσεων 12 μηνών στις 31 Μαΐου, από 19,2% ένα χρόνο νωρίτερα.
Διαβάστε ακόμη
Μιχάλης Τσαμάζ εκ βαθέων – Τα μαθήματα ζωής και τα μηνύματα προς τη νέα γενιά (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ