search icon

Επιχειρήσεις

IBM: Γιατί κόβει θέσεις εργασίας από τα τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας

Οι τελευταίες περικοπές έρχονται παράλληλα με έναν άλλο γύρο περικοπών στον κλάδο της τεχνολογίας

Σε μείωση του προσωπικού του τμήματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας προχωρά η IBM, σύμφωνα με το CNBC

Ο Jonathan Adashek, επικεφαλής επικοινωνίας της IBM, έκανε την ανακοίνωση σε στους υπαλλήλους της μονάδας, δήλωσε η πηγή, η οποία μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας.

Τον Δεκέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος της IBM Arvind Krishna δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία «αναβαθμίζει μαζικά όλους τους υπαλλήλους μας στην τεχνητή νοημοσύνη», αφού ανακοίνωσε τον Αύγουστο ένα σχέδιο αντικατάστασης σχεδόν 8.000 θέσεων εργασίας με τεχνητή νοημοσύνη. Η IBM ανακοίνωσε τον Ιανουάριο του περασμένου έτους ότι θα έκοβε 3.900 θέσεις εργασίας.

Οι τελευταίες περικοπές έρχονται παράλληλα με έναν άλλο γύρο περικοπών στον κλάδο της τεχνολογίας. Μέχρι στιγμής φέτος, περίπου 204 τεχνολογικές εταιρείες έχουν περικόψει σχεδόν 50.000 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τον ιστότοπο Layoffs.fyi. Ο Ιανουάριος ήταν ο πιο “γεμάτος” μήνας απολύσεων από τον Μάρτιο, καθώς η Alphabet, η Amazon και η Unity ανακοίνωσαν περικοπές θέσεων εργασίας.

Διαβάστε ακόμα

e.Go: Θα έφτιαχνε ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα, τώρα χρεοκοπεί ξανά (pics)

Καθαρά Δευτέρα 2024: Πόσο κοστίζει φέτος το τραπέζι – Η πιο φθηνή επιλογή

Χατζηδάκης στο Greece Talks: Έρχεται άμεσα νέα ρύθμιση για τη Golden Visa – Από Σεπτέμβριο η επανεξέταση των Airbnb

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version