Η Team Candi, 100% θυγατρική της Info Quest Technologies και κορυφαίος συνεργάτης της Microsoft στον τομέα του “Modern Workplace”, υλοποίησε για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία μια καινοτόμο λύση ψηφιοποίησης της διαδικασίας υποβολής και διαχείρισης των εξοδολογίων για τους εργαζόμενους του οργανισμού.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις στον τομέα της, διαθέτει πολλές βιομηχανικές μονάδες και μια πλειάδα από τοπικούς παραγωγούς και συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα. Η επιχείρηση απασχολεί περισσότερα από 800 άτομα, ένας μεγάλος αριθμός των οποίων είτε δεν έχουν συγκεκριμένη έδρα, είτε μετακινείται πολύ συχνά σε όλη τη χώρα. Οι μετακινούμενοι εργαζόμενοι και συνεργάτες έχουν πολλών τύπων “έξοδα κίνησης” (μετακίνηση, σίτιση, διαμονή κ.λπ), τα οποία καλύπτονται από την επιχείρηση. Μέχρι σήμερα η διαδικασία υποβολής των εξοδολογίων, ο συμψηφισμός των εξόδων κλπ. γινόταν χειροκίνητα, δημιουργώντας σημαντικό φόρτο εργασίας τόσο στους εργαζόμενους όσο και στις οικονομικές υπηρεσίες.
Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αξιοποίησε τη μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία της Team Candi στο Microsoft Power Platform και στις τεχνολογίες αυτοματισμών και διασύνδεσης, για την απόκτηση μιας πλατφόρμας, η οποία επιτρέπει την αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση όλης της διαδικασίας, με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.
Με τη χρήση της εφαρμογής, ο εργαζόμενος απλά σκανάρει με την κάμερα του κινητού του το QR Code της απόδειξης και αυτόματα όλες οι πληροφορίες μεταβιβάζονται ως έξοδο του εργαζόμενου απευθείας στο ERP της εταιρείας. Η εφαρμογή διαβάζει όλη την πληροφορία που απαιτείται από το QR Code του παραστατικού, το οποίο είναι πλέον υποχρεωτικό για παραστατικά, που εκδίδονται από όλους τους τύπους φορολογικών μηχανισμών που έχουν υποχρέωση διαβίβασης παραστατικών στη ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.
Η αρχιτεκτονική της εφαρμογής βασίστηκε στο Microsoft Power Platform. Το app σχεδιάσθηκε με το Power app, ενώ με τη χρήση του Power Αutomate έγινε η διασύνδεση με το ERP και η διαδικασία έγκρισης των τιμολογίων. Μέσω custom development πραγματοποιήθηκε και η απευθείας διασύνδεση του εργαλείου με την ΑΑΔΕ.
Χάρη στη λύση της Team Candi, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία κατάφερε να εξοικονομήσει χρόνο, να ελαχιστοποιήσει τυχόν λάθη και να μειώσει τη σπατάλη χαρτιού, επιτρέποντας στα διάφορα τμήματα της επιχείρησης να επικεντρωθούν σε αυτό που έχει σημασία: την ανάπτυξη της επιχείρησης. Σε δήλωσή του, ο κ. Μάνος Πέπης, Technology Director της Τeam Candi ανέφερε «Στόχος μας είναι μέσα από τις εφαρμογές που υλοποιούμε να απλοποιούμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητα των εργαζομένων και να περιορίζουμε ταυτόχρονα πιθανά λάθη ή απροσεξίες στην εφαρμογή των εταιρικών οδηγιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λύση που υλοποιήσαμε για την Αθηναϊκή Ζυθοποιεία, όπου τα αποτελέσματα μείωσης χρόνου είναι μεγαλύτερα τον προσδοκιών μας.»