search icon

Επιχειρήσεις

Η Renault τερματίζει τη συμφωνία κοινής αγοράς με τη Nissan

Η αναδιαρθρωμένη συμμαχία της Renault και της Nissan απελευθερώνει τις δύο εταιρείες ώστε να επικεντρωθούν στην προσαρμογή σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Renault τερματίζει τις κοινές συμφωνίες αγοράς με τους εταίρους της συμμαχίας Nissan και Mitsubishi με σκοπό να έχει μια πιο ευέλικτη δομή που μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις πιο γρήγορα.

Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε η γαλλική εταιρεία, η κίνηση στοχεύει στην καλύτερη προσαρμογή στις αγορές αυτοκινήτων που γίνονται όλο και πιο περιφερειακές λόγω διαφορών στους κανονισμούς, όπως η ηλεκτροκίνηση και η συνδεσιμότητα.

Πιο συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος του 2023, ο οργανισμός αγορών της συμμαχίας «θα μεταβεί από ένα τυποποιημένο παγκόσμιο μοντέλο προς μια συνεργασία με γνώμονα το έργο», ανέφερε η Renault σε δήλωσή της  την Τρίτη.

«Η επικεφαλής εταιρεία ενός δεδομένου έργου θα έχει την αυτονομία να καθορίσει τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες που ταιριάζουν με τις απαιτήσεις προϊόντων της κάθε εταιρείας και συμμορφώνονται με τους κανονισμούς για τη σχετική περιοχή», επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Renault.

Η νέα δομή θα εξασφαλίσει «ταχύτερες αποφάσεις και επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα σε διαφορετικούς τομείς: αγορές, τεχνολογίες, οχήματα προκειμένου να υποστηρίξει την υλοποίηση των κοινών έργων της Συμμαχίας για την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ινδία».

Σύμφωνα με τη Renault στόχος είναι η νέα δομή να «αξιοποιήσει τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα κάθε εταίρου, τους τεχνικούς πόρους και την τεχνογνωσία της αγοράς για να υποστηρίξει τα αντίστοιχα στρατηγικά του σχέδια». Η Renault και η Nissan οριστικοποίησαν στα τέλη Ιουλίου τους όρους μιας αναδιαρθρωμένης συμμαχίας μετά από μήνες διαπραγματεύσεων.

Οι συνομιλίες διήρκεσαν μήνες περισσότερο από το αναμενόμενο, κυρίως λόγω των ανησυχιών της Nissan για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας της σε μελλοντικές συνεργασίες. Η συμφωνία του Ιουλίου απελευθέρωσε και τις δύο εταιρείες προκειμένου να επικεντρωθούν στο πιο πιεστικό πρόβλημα της πλοήγησης στο ραγδαία μεταβαλλόμενο τοπίο της αυτοκίνησης και της κινητικότητας γενικότερα.

Για τη Nissan, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζει μια όλο και πιο ζοφερή προοπτική ανταγωνισμού από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες την ίδια στιγμή που η Renault επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας ξεχωριστής επιχείρησης ηλεκτρικών οχημάτων που ονομάζεται Ampere.

Διαβάστε ακόμη

Ευρωζώνη: Ενισχύεται το story για άμεση «παύση» στα επιτόκια – Μεγάλη αποκλιμάκωση στα ομόλογα

Ρούπερτ Μέρντοχ: Ο άνθρωπος που «κατέκτησε τον κόσμο»

Έκλεισε η έρευνα για τον θάνατο του μεγιστάνα της πληροφορικής ΜαΚάφι – Τι αποφάσισε το δικαστήριο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version