Τα σχέδιά της να λανσάρει εκ νέου το μπραντ της στις ΗΠΑ και τον Καναδά στο πλαίσιο ενός 10ετούς σχεδίου για τη συγκεκριμένη περιοχή ανακοίνωσε σήμερα η Peugeot S.A.
Όπως σημείωσε έκανε μια πρώτη κίνηση επανεισόδου στην αγορά των ΗΠΑ στα τέλη του 2018 με το λανσάρισμα της υπηρεσίας διαμοιρασμού οχημάτων Free2Move στην Ουάσινγκτον.
Ο όμιλος PSA Group έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων εκτός Ευρώπης κατά 50% έως τα τέλη του 2021. Προκειμένου να επιτύχει τον στόχο αυτό, σχεδιάζει να λανσάρει οχήματα Peugeot στη Βόρεια Αμερική, Citroen στην Ινδία και Opel στη Ρωσία.
Η επιστροφή της Peugeot στη Βόρεια Αμερική, που θα δώσει στην PSA πρόσβαση στην κρίσιμης σημασίας αγορά των ΗΠΑ – σχεδιαζόταν από το 2016. προσφάτως η εταιρεία προσέλαβε επιπλέον προσωπικό για τον σκοπό αυτό και έχει εργαστεί προκειμένου τα οχήματά της να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς των ΗΠΑ.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου PSA, Carlos Tavares, «αποφασίσαμε ότι θα επιστρέψουμε στη Βόρεια Αμερική με το μπραντ της Peugeot, ένα μπραντ που έφερε τρεις νίκες στον αγώνα ταχύτητας Indianapolis 500».
Το μπραντ λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ το 1958, αποσύρθηκε ωστόσο από τον αγορά το 1991 λόγω χαμηλών πωλήσεων.