search icon

Επιχειρήσεις

Η νέα εποχή ενός ιστορικού πολυκαταστήματος

Ο notos συστήνεται από την αρχή, προσεγγίζει το νέο δυναμικό κοινό του και ανανεώνει την συνολική εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία του

Ένα σύμβολο, ένα σήμα, μια εικόνα, με δυο λόγια το λογότυπο μιας εταιρείας είναι ικανό να αποδώσει την φιλοσοφία της, να δηλώσει την ταυτότητά της, να διαμορφώσει τη σχέση της επιχείρησης με το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Έτσι, και το τόσο γνώριμο λογότυπο με τη μαργαρίτα των πολυκαταστημάτων notos, που πλέον αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, εκφράζει τη νέα περίοδο ανανέωσης στην οποία εισέρχεται το brand.

Στην καινούργια του μορφή το λογότυπο είναι μια οπτική δήλωση της συνέχειας ανάμεσα στη σημαντική κληρονομιά του notos και τη σύγχρονη εποχή.

 Μαζί με τη νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία έχουν ως στόχο να συστήσουν τα πολυκαταστήματα ως έναν χώρο μόδας και στυλ, προσιτό σε όλους.

Ένα μέρος όπου κάθε ένας χωριστά ανεξάρτητα από ηλικία, φύλο και προτιμήσεις νιώθει οικεία και φιλικά, γίνεται το επίκεντρο της προσοχής και βρίσκει άψογη εξυπηρέτηση νιώθοντας πως επισκέπτεται το δικό του κατάστημα.

Στην ουσία μιλάμε για ενός είδους «συμβολαίου» ανάμεσα στην εταιρεία και το κοινό της που βασίζεται στη σχέση εμπιστοσύνης η οποία δομήθηκε μέσα στον χρόνο ανάμεσα στις δυο πλευρές.

Πορεία προς το μέλλον

Μέσα από μια συναρπαστική διαδρομή με πρωτοποριακές ιδέες (όπως το «shop-in-a-shop») και μετονομασίες, ο notos έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο ελληνικό εμπόριο κυρίως από το 2000 και μετά.

Στην καινούργια σημερινή πραγματικότητα με τις πολλές ανατροπές, το brand εν μέσω έντονου ανταγωνισμού επαναπροσδιορίζεται χαράσσοντας την μελλοντική πορεία του.

Τα πολυκαταστήματα notos συστήνονται από την αρχή, προσεγγίζουν το νέο δυναμικό κοινό τους και ανανεώνουν τη συνολική εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία τους. Διατηρώντας όλα εκείνα που αγαπούν οι καταναλωτές στο brand, την οικειότητα και τη βαθιά σχέση εμπιστοσύνης, κάνουν ένα άλμα προς το μέλλον, προς την νέα εποχή και το new brand experience.

Το rebranding αφορά τόσο τα φυσικά καταστήματα όσο και το eshop του notos.gr. Η εμπειρία αγορών είναι αναβαθμισμένη ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο πρόγραμμα επιβράβευσης notosmore.

Εντωμεταξύ, τα τελευταία χρόνια, με μεθοδικό τρόπο έχει ενισχυθεί το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων με πολλές μάρκες και νέες συνεργασίες όπως Armani Exchange, Paul & Shark, Boggi Milano, Hugo, Profuomo, Patrizia Pepe, Twinset, Bash, IRO, La Fee Maraboutee, BCBG, KARL Lagerfeld jeans  και πολλά άλλα.

Εταιρίες όπως Lacoste, Gant, La Martina, The Bostonians, Nautica αντιπροσωπεύονται από τον όμιλο με ένα μεγάλο εύρος συλλογών ενώ σημαντική είναι η στήριξη ελληνικών εταιρειών, όπως Bella P. Forel, Stelios Koudounaris, Tsakiris Mallas, KOORELOO.

Ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας

Η νέα εταιρική ταυτότητα προβάλλεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας με τηλεοπτικό spot που προβάλλει τη νέα εικόνα και αισθητική των πολυκαταστημάτων αλλά και το εύρος των style και looks που αντιπροσωπεύουν.

Ταυτόχρονα, διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους, όπως π.χ. σε στάσεις λεωφορείων, ψηφιακές οθόνες σε όλα τα κομβικά σημεία της Αθήνας και συνεργασίες με τα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας και lifestyle, προβάλουν τη νέα ταυτότητα των πολυκαταστημάτων.

Ένα μεγάλο μέρος της προβολής βασίζεται στη διαδραστική επικοινωνία μέσω των social media (instagram, facebook και Tik Tok) και περιλαμβάνει ένα μοντέρνο και ευρύ πρωτογενές υλικό.

Η αναβαθμισμένη εμπειρία των καταναλωτών είναι εμφανής παντού στις υπηρεσίες και τους χώρους. Στο πλαίσιο της νέας εταιρικής ταυτότητας, έχουν δημιουργηθεί συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr αλλά και σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων.

Τα διακριτά σχήματα και χρώματα που κυριαρχούν ενισχύουν το αίσθημα οικειότητας και εμπιστοσύνης που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στους καταναλωτές και τα πολυκαταστήματα. Άλλωστε, με βάση αυτή τη φιλοσοφία δημιουργήθηκε και λανσάρεται και τo noti, μια genderless φιγούρα, που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και τα φύλα ως εκπρόσωπος της χαράς και της φροντίδας των πολυκαταστημάτων. Βρίσκεται στη διάθεση όλων για να μας εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο και να πραγματοποιήσει αυτά που πρεσβεύει ο notos όλα αυτά τα χρόνια. Με μια φράση «my style, my notos … o notos μου»!

Exit mobile version