Η Ikea θα επενδύσει περισσότερα από 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τρία χρόνια στη στρατηγική ανάπτυξης του omnichannel retail στις ΗΠΑ. Όπως μεταδίδει το CNBC, πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση της σουηδικού κολοσσού στις ΗΠΑ εδώ και σχεδόν 40 χρόνια.
Οι omnichannel εμπειρίες λιανικής γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς υπό το φως της «έκρηξης» των διαδικτυακών αγορών που προκλήθηκε από την πανδημία.
Οι ρίζες της προϋπήρχαν της πανδημίας: Στις ΗΠΑ, η τάση αυτή ενισχύθηκε από την Amazon με την εξαγορά της Whole Foods το 2017, η οποία ενσωμάτωσε μια σειρά τεχνολογικών εξελίξεων στην εμπειρία των φυσικών αγορών. Σύντομα, οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, όπως η Walmart και η Target ακολούθησαν το παράδειγμά τους.
Η επένδυση των 2,2 δισ. δολαρίων της εταιρείας θα περιλαμβάνει νέα καταστήματα και σημεία παραλαβής, και αποσκοπεί στη βελτίωση της προσβασιμότητας, διατηρώντας παράλληλα τα προϊόντα προσιτά, δήλωσε στο CNBC ο Χάβι Κουϊνόουνς, διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής υπεύθυνος βιωσιμότητας της Ikea U.S..
Η Σουηδική ΙΚΕΑ, η οποία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στις ΗΠΑ το 1985, στη Φιλαδέλφεια, επιδιώκει να κερδίσει μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ, καθώς οι καταναλωτές με χαμηλά εισοδήματα αναζητούν πιο προσιτά προϊόντα.
«Σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ βλέπουμε ευκαιρίες, αλλά θα έλεγα ιδιαίτερα στο Νότο, όπου παρατηρείται μεγάλη ζήτηση στην οποία δεν έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής να ανταποκριθούμε», δήλωσε ο Τόλγκα Όνκιου, επικεφαλής της IKEA Retail στον Όμιλο Ingka.
Η Ingka ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ανοίξει οκτώ νέα μεγάλα καταστήματα IKEA και εννέα μικρότερα καταστήματα, καθώς και να αναβαθμίσει υπάρχοντα καταστήματα στις ΗΠΑ, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ΙΚΕΑ από πωλήσεις μετά τη Γερμανία.
Ο Όνκιου είπε ότι οι συγκεκριμένες τοποθεσίες για τα καταστήματα δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί. Τα νέα καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων εννέα μικρότερων καταστημάτων όπου οι πελάτες μπορούν να λάβουν συμβουλές και να παραγγείλουν έπιπλα, είναι επιπλέον των ήδη προγραμματισμένων εγκαινίων της ΙΚΕΑ στο κέντρο του Σαν Φρανσίσκο και στο Άρλινγκτον της Βιρτζίνια.
Καθώς οι καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα, οι μεγάλοι λιανοπωλητές Walmart και η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής επίπλων Wayfair περικόπτουν θέσεις εργασίας και κλείνουν καταστήματα , δημιουργώντας μια ευκαιρία για την IKEA να αγοράσει φθηνότερους χώρους καταστημάτων και αποθηκών. Η επέκταση του ΙΚΕΑ θα δημιουργήσει 2.000 θέσεις εργασίας, είπε η Ingka.
«Υπάρχουν τοποθεσίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο παρελθόν, υπάρχουν ευκαιρίες για να επιταχύνουμε τις επενδύσεις για την απόκτηση γης και μέρη για να φέρουμε την ΙΚΕΑ πιο κοντά στους πολλούς ανθρώπους», δήλωσε ο Όνκιου.
Διαβάστε ακόμη
Έρευνα: Ποιες επιχειρήσεις κερδίζουν και ποιες χάνουν από τον πληθωρισμό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ