Ήδη η κορεατική φίρμα έχει υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με άλλες εταιρείες, όπως η Incheon International Airport, η κατασκευαστική Hyundai Engineering & Construction και η εταιρεία τηλεπικοινωνιών και Internet, KT Corp. Στόχος είναι μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα να εξελιχθεί το ιπτάμενο όχημα και να μπει σε διαδικασία των απαραίτητων δοκιμών. Μάλιστα και οι τέσσερις εταιρείες έχουν θέσει ως όριο, το έτος 2028, όπου και θα μπει σε κανονικούς ρυθμούς η εναέρια μετακίνηση Urban Air Mobility.
To περασμένο Ιανουάριο η Hyundai παρουσίασε στην Έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ, το μοντέλο S-A1, ένα όχημα με δυνατότητα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL). Είναι σχεδιασμένο για να αναπτύσσει ταχύτητα έως 290 χλμ./ώρα, να πετά σε υψόμετρο 300-600 μέτρων και να έχει εμβέλεια έως 100 χλμ. Επίσης, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα χρειάζεται περίπου πέντε έως επτά λεπτά για την επαναφόρτιση των μπαταριών του.
Τον Ιούνιο του 2020 η κυβέρνηση της Ν. Κορέας παρουσίασε έναν οδικό χάρτη, ο οποίος δείχνει τα μελλοντικά πλάνα της αστικής μετακίνησης στην πρωτεύουσα Σεούλ, με την κατασκευή μέχρι το 2025 δύο σταθμών που θα εξυπηρετούν τα ιπτάμενα οχήματα ή ταξί. Οι προβλέψεις των ειδικών μιλούν για 10 σταθμούς εξυπηρέτησης, μέχρι το 2030.
Πηγή: www.protothema.gr