Θέλοντας να ανταγωνιστεί Volkswagen και Tesla, η BMW ανοίγει εργοστάσιο στην Κίνα με την ευλογία της Great Wall.
Η BMW και η Great Wall ανακοίνωσαν την έναρξη δημιουργίας ενός εργοστασίου στην Κίνα με χωρητικότητα 160.000 αυτοκίνητα το χρόνο, το οποίο θα παράγει τα νέα ηλεκτρικά Mini της BMW, αλλά και αυτοκίνητα της Great Wall. Το εργοστάσιο αυτό πρόκειται να στοιχίσει 650 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί το 2022, μεταδίδει το Reuters.
Οι κατασκευαστές και οι προμηθευτές αυτοκινήτων αγωνίζονται να πετύχουν το αριθμό παραγωγής της Κίνας σε ότι αφορά τα λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα. Οι νέοι κανόνες που έχουν ήδη αρχίσει να ισχύουν, επιβάλλουν τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα να φτάσουν το 1/5 των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2025.
Το νέο εργοστάσιο που θα κατασκευαστεί στην Κίνα θα στεγάζεται στην Zhangjiagang κοντά στην Shanghai και με την πάροδο του χρόνου θα απασχολούνται περίπου 3000 υπάλληλοι.
Ήδη η Great Wall κατάφερε να αποκτήσει μέσα στο Νοέμβριο έγκριση για την εγκατάσταση του νέου εργοστασίου.
Η στρατηγική BMW και Ora
Από την μία η Great Wall, είναι μία από τις μεγαλύτερες κινέζικες εταιρείες κατασκευής σπορ οχημάτων, αλλά και φορτηγών. Ακόμη, έχει την τεχνογνωσία και κατασκευάζει τα λεγόμενα Ora, τα πιο προσιτά σε τιμές ηλεκτρικά αυτοκίνητα. (τα Ora στοιχίζουν περίπου $8.000 στην κινεζική αγορά).
Από την άλλη η BMW ακολουθεί τα βήματα της Volkswagen, η οποία ήδη προετοιμάζει δύο κινεζικά εργοστάσια για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα πρόκειται σε συνδυασμό να έχουν χωρητικότητα 600.000 οχήματα.