search icon

Επιχειρήσεις

Η Blueground εξαγοράζει την πλατφόρμα ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων Nestpick

Δημιουργείται το Partner Network που προσθέτει πάνω από 18.000 επιλεγμένα πλήρως επιπλωμένα διαμερίσματα στο χαρτοφυλάκιο των 15.000 διαμερισμάτων που διαχειρίζεται η Blueground σε όλο τον κόσμο, αλλά και των διαμερισμάτων on-demand στις ΗΠΑ

Η Blueground, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος οργανισμός ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων για παραμονές άνω των 30 ημερών, ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση της Nestpick, της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας ενοικίασης επιπλωμένων κατοικιών με το μήνα. Με αυτήν την εξαγορά, η Blueground ξεκινάει παράλληλα το Partner Network, ένα δίκτυο επιπλωμένων διαμερισμάτων υψηλής ποιότητας υπό την διαχείριση επιλεγμένων συνεργατών της Blueground. Το Partner Network προσθέτει πάνω από 18.000 νέες επιλογές διαμερισμάτων που μπορούν να νοικιάσουν οι πελάτες της Blueground παγκοσμίως από το website της εταιρείας.

Η Nestpick είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που συνδέει ανθρώπους που αναζητούν επιπλωμένα διαμερίσματα για διάρκεια παραμονής άνω των 30 ημερών με χιλιάδες διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο. Το 2022 η Nestpick είχε πάνω από 15 εκατομμύρια χρήστες και είχε κρατήσεις που ξεπέρασαν τα 74 εκατομμύρια ευρώ. Η Blueground θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία, την υποδομή και τεχνογνωσία της Nestpick στην δημιουργία του Partner Network διευρύνοντας το εύρος λειτουργίας της.

Η Blueground σήμερα διαχειρίζεται το μεγαλύτερο, παγκόσμιο δίκτυο επιπλωμένων κατοικιών για παραμονές άνω των 30 ημερών τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες. Η εταιρεία συν-ιδρύθηκε πριν από 10 χρόνια από τον CEO της Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου. Ως εταιρικός ταξιδιώτης (corporate traveler) έζησε για πολλά χρόνια τις δυσκολίες που έχει η διαμονή μεγάλης διάρκειας σε ξενοδοχεία. Έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει μια εταιρεία που να επιτρέπει στους ανθρώπους να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους όπου αποφασίσουν να μείνουν, δίνοντάς τους ταυτόχρονα την ελευθερία να εξερευνούν τον κόσμο.

«Η Blueground την τελευταία δεκαετία χτίζει τον μελλοντικό τρόπο ζωής με στόχο να γίνει το μεγαλύτερο, παγκόσμιο δίκτυο επιλεγμένων διαμερισμάτων για παραμονές άνω των 30 ημερών», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, CEO της Blueground. «Με την εξαγορά της Nestpick και την προσθήκη του Partner Network, επεκτείνουμε την παγκόσμια παρουσία μας και ενισχύουμε την ικανότητά μας να παρέχουμε περισσότερες επιλογές και ευκολίες στους πελάτες μας».

Η Nestpick, με έτος ίδρυσης το 2016, θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη πλατφόρμα υπό την ηγεσία του Aycan Özcan, ενώ ο τωρινός CEO της, Omer Kucukdere, θα ενταχθεί στην Blueground ως Vice President Partner Network, φέρνοντας την εμπειρία του στην ανάπτυξη και διεθνή επέκταση του Partner Network της Blueground.

«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων επτά ετών, η Nestpick έχει συνδέσει εκατομμύρια ενοικιαστές με επιπλωμένα καταλύματα σε όλο τον κόσμο και έχει επιτύχει κερδοφορία – κάτι για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι», δηλώνει ο Omer Kucukdere, VP Partner Network της Blueground. «Ανυπομονούμε να ενταχθούμε στην ομάδα της Blueground, καθώς πιστεύουμε στις προοπτικές που δημιουργεί η συνδυασμένη δύναμη των δύο εταιρειών για να αλλάξουν τον κλάδο της ενοικίασης διαμερισμάτων».

Αυτή είναι η τρίτη εξαγορά της Blueground τους τελευταίους δώδεκα μήνες, καθώς η εταιρεία προηγουμένως προχώρησε στις εξαγορές της βραζιλιάνικης proptech startup, Tabas, και της εταιρείας επιπλωμένων καταλυμάτων on-demand, Travelers Haven.

Διαβάστε ακόμη

Πληθωρισμός: Νέα «ανάσα» με πτώση κάτω από 3% τον Μάιο

Viva Wallet: Έσοδα €122 εκατ. το 2022 – Το deal με τη J.P, το νέο πλάνο stock option και η μη πώληση των POS

Το χρυσό μοντέλο «παραγωγής χρήματος» της efood

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version