1 καμπάνια για 1 pass, που ισούται με 32 προορισμούς δια 3 ταξίδια με 348 ευρώ; Γίνεται; Όταν η AEGEAN κάνει τα μαθηματικά και η Ogilvy βάζει τους σωστούς συντελεστές στην εξίσωση, φυσικά και γίνεται! Για αυτό, επιστρατεύσαμε την κα “Έχω πάει” που μπορεί, καλύτερα από όλους, να εξηγήσει πώς να κάνεις περισσότερα ταξίδια, με λιγότερο χρήματα! Και αυτό ακριβώς έκανε. Μόνο που αυτή τη φορά, αντί να πει “Έχω πάει”, είπε “Έχω… pass!

Μέσα από το τηλεοπτικό σποτ, σε παραγωγή Picky Productions και σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη, το ραδιοφωνικό από την Bounce Music & Sound Productions και τα υλικά που δημιουργήσαμε για digital πλατφόρμες, όλοι πλέον ξέρουν ότι για να πας… θέλεις το “Έχω πάει” pass!