search icon

Επιχειρήσεις

Η 35χρονη που έκανε το χόμπι της εταιρεία ρούχων αξίας $141 εκατ. – Ποιες συμβουλές δίνει

Η Pink Lily είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διαδικτυακούς λιανοπωλητές σε ολόκληρη την Αμερική. Πέρυσι, κατέγραψε πωλήσεις αξίας 141 εκατομμυρίων δολαρίων - Πουλούσε κατά μέσο όρο 11.000 προϊόντα την ημέρα

Το 2014, η Τόρι Γκέρμπιγκ αποφάσισε να παραιτηθεί από τη δουλειά της στον τομέα των ασφαλιστικών πωλήσεων, από την οποία κέρδιζε 35.000 δολάρια ετησίως, για να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο μαζί με τον σύζυγό της Κρις.

Το ζευγάρι πειραματίστηκε αρχικά, με την πώληση ρούχων και αξεσουάρ σε διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το eBay και το Facebook. Πολύ σύντομα οι πελάτες τους ξεπέρασαν τους 10.000. «Συνειδητοποίησα ότι μπορούσα να συνδυάσω το πάθος μου για οικονομικά προσιτά ρούχα και τη δημιουργία σχέσεων για να βοηθήσω τις γυναίκες να αισθάνονται σίγουρες και άνετες με το στυλ τους», αναφέρει η Γκέρμπιγκ.

Χωρίς χρηματοδότηση και κυρίως, χωρίς να γνωρίζουν τι θα ακολουθήσει, το ζευγάρι πήρε το ρίσκο να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση λιανικής μόδας, την Pink Lily. «Επικεντρώθηκα στο να αξιοποιήσω την αγάπη μου για τις πωλήσεις και τις γνώσεις μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να διευρύνω την εμβέλειά μας, ενώ ο Κρις ενσωμάτωσε τη χρηματοοικονομική του τεχνογνωσία στη δομή των λειτουργιών», εξηγεί.

Η τεράστια επιτυχία

Η Pink Lily είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διαδικτυακούς λιανοπωλητές στην Αμερική. Πέρυσι, κατέγραψε πωλήσεις αξίας 141 εκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία πουλούσε κατά μέσο όρο 11.000 προϊόντα την ημέρα. «Κάθε φορά που οι επίδοξοι επιχειρηματίες ζητούν τη συμβουλή μου, τους λέω ότι το πιο σημαντικό βήμα που κάναμε από νωρίς ήταν η δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου», τονίζει.

Τι συμβουλεύει η Γκέρμπιγκ

«Το επιχειρηματικό σας σχέδιο δεν χρειάζεται να είναι τέλειο και θα πρέπει να περιμένετε να κάνετε αλλαγές στην πορεία», υποστηρίζει μιλώντας στο CNBC. Ακολουθούν τα πέντε βασικά στοιχεία του επιχειρηματικού σχεδίου που χρησιμοποίησε η Γκέρμπιγκ και κατάφερε να σημειώσει τεράστια επιτυχία

1. Καθορισμός της κύριας ιδέας

Είναι πολύ σημαντικό να προσδιορίσετε και να ενισχύσετε την βασική ιδέα πίσω από την επιχείρησή σας – ή τον λόγο για τον οποίο οι πελάτες θα προτιμήσουν να αγοράσουν από εσάς αντί από κάποια άλλη εταιρεία. «Βρείτε το κενό που υπάρχει στην αγορά και καλύψτε το», συμβουλεύει η επιτυχημένη 35χρονη. Πιο συγκεκριμένα:

2. Ιδανικοί πελάτες

Μπείτε στα παπούτσια του ιδανικού σας πελάτη. Όσο πιο βαθιά μπορέσετε να κατανοήσετε το άτομο αυτό σε σημείο που να έχετε αντιληφθεί την διαδικασία λήψης αποφάσεων και των καθημερινών προκλήσεων – τόσο καλύτερα μπορείτε να καλύψετε άμεσα τις ανάγκες του.

3. Τι θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό

Τι σας κάνει να διαφέρετε από άλλες μάρκες; Πώς εξυπηρετείτε καλύτερα τον ιδανικό πελάτη σας; Μόλις καταλάβετε καλά τι σας διαφοροποιεί, θα έχετε καταλάβει την ουσία της επιχείρησής σας. «Στην Pink Lily, αυτό που μας έκανε να διαφέρουμε από άλλες μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν ότι πολλά από τα προϊόντα μας ήταν κάτω από 50 δολάρια. Στους πελάτες μας αρέσει επίσης να υποστηρίζουν μια οικογενειακή επιχείρηση και να αποτελούν μέρος της οικογένειας Pink Lily συμμετέχοντας στην κοινότητά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο», εξηγεί.

4. Προετοιμασία για γρήγορη ανάπτυξη

Για να δημιουργήσετε μια επεκτάσιμη επιχείρηση που θα κάνει τους ανθρώπους να επιστρέφουν για περισσότερα, πρέπει να υποθέσετε ότι θα έχετε τεράστια επιτυχία στο να αποκτήσετε πελάτες για πρώτη φορά. Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια στρατηγική με βάση αυτή την υπόθεση.

5. Στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και την επιτυχία της Pink Lily. «Από την αρχή, χρησιμοποιήσαμε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook για να συνδεθούμε απευθείας με τους πελάτες. Η καθημερινή τους δέσμευση έχει διαμορφώσει την επιμέλειά μας ενώ μας παρακινεί να είμαστε πάντα καλύτεροι συνεργάτες στον τρόπο με τον οποίο υποστηρίζουμε την κοινότητά μας», καταλήγει.

Διαβάστε ακόμη

Μαρίνα Ραφαήλ: Πώς η Ελληνίδα κληρονόμος των Swarovski μπήκε στη λίστα «Forbes 30 under 30»

Η «επιστροφή» του λογαριασμού, η στήριξη στις κατασκευές, το ταμπλό για την Ελλάκτωρ και «το μυστήριο με το τίμημα του Πόρτο Καρράς»

To ελληνικό Tesla κατασκευάστηκε πριν την ώρα του σε… λάθος χώρα (pics)

Exit mobile version