Οι πωλήσεις της H&M μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, καθώς η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης έμεινε ακόμη περισσότερο πίσω από την ανταγωνίστρια Zara εν μέσω μιας αυξανόμενης κρίσης κόστους ζωής σε όλη την Ευρώπη.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4% εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών τους τρεις μήνες μέχρι τον Αύγουστο, ανακοίνωσε την Πέμπτη η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης. Οι αναλυτές ανέμεναν μείωση της τάξης του 1,4%. Αυτή είναι η πρώτη υποχώρηση σε έξι τρίμηνα.
Η ιδιοκτήτρια της Zara, Inditex SA, ανακοίνωσε την Τετάρτη άλμα 25% στις πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο και υψηλότερα κέρδη από τα αναμενόμενα μετά την αύξηση των τιμών. Η H&M έχει δηλώσει ότι επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά με το να μην αυξάνει τις τιμές τόσο πολύ όσο οι ανταγωνιστές της.
Η εταιρεία, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής πώλησης μόδας στον κόσμο, είχε σχεδόν ανακάμψει από την πανδημία του Covid 19, όταν η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία, και τώρα παλεύει με την εκτίναξη του πληθωρισμού και τις πιο απαισιόδοξες προοπτικές για την ευρύτερη οικονομία. Τον Ιούνιο, η H&M δήλωσε ότι θα δεχθεί οικονομικό πλήγμα ύψους 2 δισεκατομμυρίων κορονών (190 εκατ. δολαρίων) για το κλείσιμο των καταστημάτων της και την αποχώρηση από τη Ρωσία.
Οι πωλήσεις βελτιώθηκαν σταδιακά κατά τη διάρκεια του τριμήνου λόγω του υψηλότερου ενδιαφέροντος για τις φθινοπωρινές συλλογές της, δήλωσε η H&M. Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 57,45 δισεκατομμύρια κορώνες.
Οι μετοχές της κυμάνθηκαν μεταξύ κερδών και απωλειών στις πρώτες συναλλαγές στη Στοκχόλμη την Πέμπτη. Η μετοχή έχει χάσει περισσότερο από το ένα τρίτο της αξίας της φέτος και επί του παρόντος διαπραγματεύεται κοντά στα χαμηλά της επίπεδα της άνοιξης του 2020, που σχετίζονται με τον κοροναϊό. Τότε η εταιρεία είχε κλείσει έως και το 80% του δικτύου καταστημάτων της.
Διαβάστε ακόμη: