Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης H&M εξετάζει το ενδεχόμενο να χρεώνει στο εξής τις επιστροφές που αφορούν τις αγορές μέσω διαδικτύου, σε μία προσπάθεια να μειώσει το λειτουργικό της κόστος και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητά της.
Η εταιρεία αναμένεται να εφαρμόσει το μέτρο στη Νορβηγία τις επόμενες ημέρες, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της αλυσίδας Ελένα Χέλμερσον.
Εκπρόσωπος της εταιρείας είπε το μέτρο πιθανώς να εφαρμοστεί δοκιμαστικά στο Ηνωμένο Βασίλειο στο προσεχές διάστημα, καθώς η εταιρεία αξιολογεί σε ποιες αγορές θα μπορούσε να δοκιμάσει τέτοιες χρεώσεις.
«Το δοκιμάζουμε ως ένα πιθανό μέτρο που θα μπορούσαμε να λάβουμε, όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες», δήλωσε η CEO σε συνέντευξή της την Πέμπτη. Η H&M επιδιώκει να μειώσει το κόστος για να αντιμετωπίσει τις αυξημένες τιμές των πρώτων υλών και των ναύλων μετά από μια απογοητευτική τριμηνιαία έκθεση που οδήγησε την τιμή της μετοχής σε πτώση κοντά σε χαμηλό 18 ετών.
Σε μια πιο θετική εκτίμηση, η Χέλμερσον είπε ότι ο πληθωρισμός σε ορισμένες πρώτες ύλες όπως το βαμβάκι και στις μεταφορές μπορεί να έχει φτάσει στο αποκορύφωμα – παρόλο που οι συναλλαγματικές επιπτώσεις θα μπορούσαν να διατηρήσουν τις τιμές σε άνοδο το επόμενο τρίμηνο. «Υπάρχει ακόμη αρκετή αβεβαιότητα, αλλά φαίνεται ότι έχει κορυφωθεί και αργά αλλά σταθερά υποχωρεί», είπε η Χέλμερσον. «Ο μεγαλύτερος παράγοντας που θα μας επηρεάσει στο μέλλον είναι το αμερικανικό δολάριο».
Διαβάστε ακόμα:
Δημήτρης Καρέλος (Wolt): Επεκτείνεται και επενδύει σε νέες υπηρεσίες
Μετά την Ελλάδα, η Google ανοίγει data center και στην Ιαπωνία
Άρχισε η χρυσή εποχή για τα LNG Carriers – Το top 10 των Ελλήνων εφοπλιστών