Με γνώμονα την προστασία των επιχειρήσεων και των καταναλωτών στα πλαίσια περιορισμού της εξάπλωσης του κορωνοϊού (COVID 19), η Viva Wallet ενεργεί αποτελεσματικά για να δώσει άμεσες λύσεις στις ανάγκες της αγοράς, εξασφαλίζοντας στους πελάτες της αξιόπιστες πληρωμές αλλά και προφυλάσσοντας τη δημόσια υγεία.
Σημειώνουμε ότι το σύνολο του προσωπικού εργάζεται αποκλειστικά από το σπίτι με τηλε-εργασία από τη Δευτέρα 16.03.2020 για τη μέγιστη ασφάλεια των ανθρώπων της. Έτσι, εξασφαλίζουμε την ομαλή λειτουργία και υποστήριξη πελατών της Viva Wallet, στις 16 χώρες που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη.
Έχει ήδη ενεργοποιήσει από τις 23.03.2020 την αύξηση ορίου ανέπαφων συναλλαγών στα 50€ σε όλα τα τερματικά της στην Ελλάδα. Αυτό έγινε και σε όλα τα τερματικά στις άλλες 5 χώρες, όπου επετράπη το συγκεκριμένο μέτρο: Πορτογαλία, Mάλτα και Ιρλανδία στα 50€, Πολωνία στα 100 PLN και στο Ηνωμένο Βασίλειο στα £45.
Περιορίζει τη διάθεση όλων των τερματικών αποδοχής καρτών με πληκτρολόγιο.
Εξασφαλίζει τη διαθεσιμότητα για τα Contactless τερματικά αποδοχής καρτών χωρίς πληκτρολόγιο, που απολυμαίνονται εύκολα μετά από κάθε χρήση.
Διαθέτει, για όλες τις υπηρεσίες Delivery και Courier, το Mini Card Reader για ανέπαφες πληρωμές κατά την παράδοση της παραγγελίας.
Δίνει τη δυνατότητα αποστολής ηλεκτρονικής απόδειξης (sms/email) σε όλα τα τερματικά αποδοχής καρτών της, ελαχιστοποιώντας την επαφή με τον πελάτη.
Δημιουργεί την ειδική υπηρεσία «Ειδοποίηση Πληρωμής» που επιτρέπει την χρέωση καρτών σε ασφαλές περιβάλλον με ένα απλό email για όσους δουλεύουν από το σπίτι με τηλε-εργασία.
Δίνει δωρεάν όλα τα απαραίτητα εργαλεία χρέωσης καρτών σε 20+ δημοφιλείς έτοιμες πλατφόρμες e-commerce (Shopify, Woo-commerce κλπ) για να στηρίξει την ευκολότερη μετάβαση των εμπόρων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Παράλληλα, η Viva Wallet έχει το σύνολο των υποδομών της στο Microsoft Azure Cloud , εξασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών της και την συνεχιζόμενη εξυπηρέτηση των πελατών της.