Ο Γρηγόρης ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 50 χρόνια του, λανσάροντας μία νέα εντυπωσιακή εικόνα στα καταστήματά του. Με αυτό τον τρόπο, σηματοδοτεί τo πέρασμα στην καινούργια εποχή, στο κατώφλι του δεύτερου μισού αιώνα λειτουργίας του.
Με καθαρές γραμμές, φωτεινά χρώματα και εμπνευσμένα μηνύματα, το νέο κατάστημα Γρηγόρης διατηρεί ατόφιες τις αξίες και το DNA του: Πάθος, Δημιουργικότητα, Ποιότητα, Υπευθυνότητα και Χαμόγελο.
Το αποτέλεσμα είναι μία αναβαθμισμένη minimal αισθητική και ένας σύγχρονος χαρακτήρας, που απογειώνουν την εμπειρία των καταναλωτών.
Η κυριαρχία του λευκού και του πράσινου, ο μοντέρνος φωτισμός, οι ξύλινοι πάγκοι και η χρήση digital οθονών, έρχονται να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία και να αναδείξουν την τεχνογνωσία του Γρηγόρη στον καφέ και στο φαγητό.
Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το χαμόγελο, τη ζεστή φιλοξενία και την άρτια εξυπηρέτηση του προσωπικού, μεταδίδουν την αφοσίωση του Γρηγόρη στην πελατοκεντρική εξυπηρέτηση.
Η νέα εικόνα έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται στα καταστήματα Γρηγόρης και το επόμενο διάστημα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να τα επισκεφθούμε σε όλο και περισσότερες γειτονιές.
Διαβάστε ακόμη:
Τράπεζες: Τετ α τετ με επιχειρήσεις για το Ταμείο Ανάκαμψης – Πρώτες αντιδράσεις
KPMG για Attica Bank: Στοίχημα η άμεση αποκατάσταση του δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας
Αισιοδοξία για το yachting: Σκάφη κάθε μεγέθους πωλούνται εν ριπή οφθαλμού