Η Green Cola συνεχίζει την πορεία ανάπτυξης των τελευταίων ετών, παρουσιάζοντας αύξηση του κύκλου εργασιών της για το 2020, ενώ για το κλείσιμο του τρέχοντος έτους 2021, προσβλέπει στην κεφαλαιοποίηση του εμπορικού της πλάνου, με καταγραφή και νέου διψήφιου ρυθμού ανάπτυξης.
Συγκεκριμένα, για το 2020, η Green Cola Hellas σημείωσε σημαντική αύξηση στον καθαρό κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 15,2 εκ.€, αυξημένος κατά 13% σε σχέση με το 2019, όπου ο αντίστοιχος κύκλος εργασιών είχε ανέλθει στα 13,4 εκ.€. Βασικές παράμετροι για την ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας, ήταν η διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Μαστίχα, Pink Grapefruit και Ρόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των Green Flavors, τα οποία 2 χρόνια μετά από το επίσημο λανσάρισμά τους, συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Η εταιρεία αναμένει οι πωλήσεις της, για το σύνολο της χρονιάς του 2021, να “τρέξουν” εκ νέου με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, βασιζόμενη σε ένα πολύ καλό πρώτο οκτάμηνο πωλήσεων που έκλεισε στο +15% σε σχέση με το αντίστοιχο της περυσινής χρονιάς, παρουσιάζοντας πολύ καλές επιδόσεις τόσο στην Ελληνική αγορά, όσο και σε εξαγωγές σε χώρες που δεν διαθέτει ακόμη τοπική παραγωγή.
Στον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξής της, αυτόν της επέκτασής της σε αγορές του εξωτερικού, η Green Cola ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην αμερικάνικη αγορά, όπου διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από την Βοστώνη. Έχοντας ήδη από το 2020, παρουσία σε 3 μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα την Wholefoods, την Market Basket και την HEB και σε 9 πολιτείες όπως: τη Νέα Υόρκη, το Νιού Τζέρσεϊ, την Μασαχουσέτη, το Κονέκτικατ, το Τέξας , το Νιού Χαμσάιρ, το Βερμόντ, το Μέιν και το Ρόουντ Άιλαντ, η Green Cola τοποθετήθηκε μέσα στο 2021 σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα, την Stop & Shop του ομίλου Ahold, την Meijer, αλλά και την United του ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας την διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσο-δυτικές πολιτείες των Η.Π.Α, όπως στο Μίσιγκαν, το Ιλινόι, την Ιντιάνα, το Κεντάκυ, το Οχάιο και το Γουισκόνσιν. Παράλληλα, επέκτεινε την παρουσία της στο online κανάλι πωλήσεων ώστε μετά την AMAZON είναι πλέον διαθέσιμη παναμερικανικά και μέσω της WΑLMART MARKETPLACE, του μεγαλύτερου παγκόσμιου retailer.
H Green Cola παράλληλα με την εδραίωση και διεύρυνσή της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο ανάπτυξής της και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων στις Βαλκανικές χώρες και την Μέση Ανατολή, για τις οποίες η παραγωγή πραγματοποιείται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ορεστιάδα.
«Η ανάπτυξη της εταιρείας εδράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις: τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που υπογράφουν την προσήλωση της GREEN COLA HELLAS στην ανάδειξη της πιο ‘υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών’, η οποία αποτελεί την νέα παγκόσμια τάση κατανάλωσης, με την παράλληλη ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και μεγάλες ευκαιρίες. Εκεί εστιάζουμε και βάζουμε ήδη τις βάσεις για την ανάπτυξή μας και για το 2022», σημείωσε ο Γιάννης Χήτος, Πρόεδρος ΔΣ της Green Cola.
Διαβάστε ακόμη:
Σταύρου, Παντελιάδης, Μαυροειδή, Μαχαίρας: Αυτό είναι το μέλλον των Σούπερ Μάρκετ
ACS: Πάνω από 97 τόνοι ειδών πρώτης ανάγκης μεταφέρθηκαν δωρεάν σε πυρόπληκτους σε όλη την Ελλάδα
UniCredit: Οι κάλπες και τα «δώρα» της ΔΕΘ – Στο 8% ανεβάζει την ανάπτυξη φέτος