Το Grecotel Kos Imperial υλοποιεί με συνέπεια πλήθος πρωτοβουλιών και πολύπλευρων ενεργειών ουσιαστικής στήριξης τοπικών φορέων λειτουργώντας εδώ και δύο δεκαετίες βάσει διεθνών προτύπων αειφορίας και βιώσιμης ανάπτυξης. Πρόκειται για ανθρωπιστικές δράσεις που συμβάλλουν στην προστασία του ελληνικού οικοσυστήματος και στηρίζουν σε μόνιμη βάση την τοπική κοινωνία του νησιού. Παράλληλα, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και πραγματοποιεί ενέργειες που ενισχύουν το έργο οργανισμών και κοινωνικών ομάδων και στέκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων του, που με το αστείρευτο πάθος, το μεράκι και την αφοσίωση τους, οδηγούν συνεχώς το ξενοδοχείο σε κορυφαίες διακρίσεις.
Ο Όμιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη-Grecotel, ηγέτης και πρωτοπόρος στο χώρο των επιχειρήσεων τουρισμού στην Ελλάδα με έντονη ανθρωπιστική δράση στις περιοχές που δραστηριοποιούνται τα ξενοδοχεία του στηρίζει με συνέπεια τις τοπικές κοινωνίες. Πρωτοπόρος από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 στην προστασία της φύσης με την ίδρυση Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού έχει θέσει ως έναν από τους κύριους στόχους του τη βιωσιμότητα, που αποτελεί τη βασική έμπνευση για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις.
Συγκεκριμένα, το Grecotel Kos Imperial τη φετινή χρονιά με σειρά στοχευμένων δράσεων, οι οποίες καλύπτουν ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, από την περιβαλλοντική συνείδηση μέχρι την κοινωνική ευαισθησία και την αειφόρο ανάπτυξη πραγματοποίησε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
- Το ξενοδοχείο ενισχύει το έργο της Ιεράς Μητρόπολης Κω, μαγειρεύοντας και παραδίδοντας εβδομαδιαίως περίπου 350 συσκευασμένες μερίδες φαγητού στο Γηροκομείο, για την υποστήριξη των άπορων του Δήμου, σε όλη τη διάρκεια του έτους.
- Ο Όμιλος υλοποίησε στο ξενοδοχείο καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον εμβολιασμό κατά της covid 19 με εθελοντική ομάδα δράσης, ενώ κάλυψε το κόστος rapid test για τους ανεμβολίαστους εργαζομένους.
- Τον Αύγουστο, το ξενοδοχείο προσέφερε ποσότητα τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους πυρόπληκτους της Εύβοιας, ενισχύοντας την εθελοντική πρωτοβουλία που οργανώθηκε από πολίτες του νησιού.
- Τον Σεπτέμβριο, το ξενοδοχείο ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του Ερυθρού Σταυρού στην Κω για προσφορά σχολικών ειδών σε οικογένειες του νησιού, προσφέροντας στα παιδιά τα απαραίτητα για τη νέα σχολική χρονιά και συγκεκριμένα, κασετίνες, τετράδια και άλλα χρήσιμα είδη.
- Το ξενοδοχείο αποδεικνύοντας την κοινωνική και περιβαλλοντική ευαισθησία του Ομίλου υλοποίησε σημαντική πρωτοβουλία καθαρισμού του υδροβιοτόπου στη λίμνη Ψαλιδίου. Την πρωτοβουλία της Grecotel στήριξαν εργαζόμενοι, φιλοξενούμενοι ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά ζητήματα, πολίτες και εργαζόμενοι του Δήμου που βοήθησαν στον καθαρισμό και την προστασία της λίμνης και του περιβάλλοντα χώρου.
- Τον Οκτώβριο, παρέδωσε 30 κιλά πλαστικά καπάκια στο Σύλλογο ΑΜΕΑ της Κω. Τα καπάκια, τα οποία συγκέντρωσαν οι εργαζόμενοι, θα συμβάλλουν στην αγορά αναπηρικών αμαξιδίων για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα.
- Το ξενοδοχείο δεσμοθέτησε τη Βράβευση Υπαλλήλων που διακρίνονται για την απόδοσή τους κάθε μήνα. Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκε Τελετή Βράβευσης Υπαλλήλων των ξενοδοχείων Grecotel Kos Imperial και Grecotel Costa Paradiso που ξεχώρισαν για την απόδοσή τους μέσα στο 2021. Στους 11 εργαζόμενους που διακρίθηκαν δόθηκαν διαμονές σε πολυτελή ξενοδοχεία του Ομίλου
- Επιπλέον, φροντίζοντας πάντα τις ανάγκες του προσωπικού του, χορήγησε κουπόνια για την αγορά σχολικών ειδών σε όλα τα παιδιά των εργαζόμενων του ξενοδοχείου, με την πολύτιμη συμβολή του βιβλιοπωλείου «Έκφραση» και σκόρπισε χαμόγελα σε συνολικά 101 παιδιά και 64 οικογένειες.
Ταυτόχρονα, πρόσφερε στους εργαζόμενους του ξενοδοχείου είκοσι (20) σεμινάρια στο Ι.Ι.Ε.Κ. ΑΝΚΟ της Κω, με σκοπό να συμβάλλει στην επαγγελματική τους εξέλιξη και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει το Grecotel Kos Imperial. - Το ξενοδοχείο διεξήγαγε διαγωνισμό φωτογραφίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βράβευσε το νικητή με διαμονή σε ξενοδοχείο της Grecotel.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα τo Grecotel Kos Imperial έλαβε δύο σημαντικές πιστοποιήσεις που αναδεικνύουν την ποιότητα των υπηρεσιών της Grecotel. Συγκεκριμένα για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που παρέχει στους πελάτες της, ακολουθώντας διεθνή πρότυπα έλαβε τις πιστοποιήσεις: «Travelife Gold Certification» για την υπεύθυνη διαχείριση των κοινωνικοοικονομικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ξενοδοχείου και «HACCP – Ανάλυση Κινδύνων και Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου», η οποία αποτελεί Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας των Τροφίμων σύμφωνα με τις εφαρμοστέες νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις.
Με κύριο στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής της κοινωνίας και των ανθρώπων της, τα ξενοδοχεία του Ομίλου της Grecotel παραμένουν πιστά στο όραμα και τις αξίες του Ιδρυτή και Προέδρου, κυρίου Νίκου Δασκαλαντωνάκη, ότι «Πολιτισμός και Τουρισμός οφείλουν να πηγαίνουν χέρι-χέρι» αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες με σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο και υλοποιώντας σύνολο δράσεων για τη στήριξη των ευαίσθητων ομάδων.
Διαβάστε ακόμη
OTE: Πώς θα φτάσει η οπτική ίνα σε 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις – Όλο το χρονοδιάγραμμα
Το restart που μπορεί να «αλλάξει» την αγορά λευκών συσκευών