Αντίσταση στην απειλή της ΕΕ να διασπάσει το διαφημιστικό τμήμα της από τις υπόλοιπες δραστηριότητές της έχει αποφασίσει να προβάλλει η Google, ανοίγοντας τον δρόμο για έναν αντιμονοπωλιακό πόλεμο, πιθανόν αντίστοιχο με εκείνον που είχε για χρόνια με το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ.
Σε πρόσφατη επιστολή της προς τις ρυθμιστικές Αρχές της ΕΕ, η Google προειδοποίησε ότι δεν θα δεχτεί κανέναν εξαναγκασμό να πουλήσει το τμήμα διαφημιστικής τεχνολογίας -κάτι που η Μαργκέτε Βεστάγκερ, Επίτροπος της ΕΕ για τον Ανταγωνισμό, θεωρεί ως μοναδικό τρόπο για την αποκατάσταση του ανταγωνισμού.
Όπως ανέφερε πηγή του Bloomberg, η Google ετοιμάζεται να αμφισβητήσει επισήμως τις αιτιάσεις της ΕΕ πριν το τέλος του έτους.
Μια τέτοια κίνηση θα σημάνει την έναρξη μιας πολυετούς νομικής αντιπαράθεσης με τις ρυθμιστικές Αρχές της ΕΕ, οι οποίες κατηγορούν την Google ότι ευνοεί τις διαφημιστικές υπηρεσίες της εις βάρος των ανταγωνιστών της και ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά.
Τον Ιούνιο η ΕΕ εξέφρασε την ανησυχία της ότι οι ενέργειες της Google δίνουν στο AdX, το χρηματιστήριο διαφημίσεων της, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων διαφημιστικών χρηματιστηρίων. Όπως αναφέρει το Bloomberg, η υπόθεση της ΕΕ αποτελεί άμεση επίθεση στη διαδικτυακή διαφήμιση, όπου η Google υπολογίζει αυτόματα και προσφέρει διαφημιστικό χώρο κάθε φορά που οι χρήστες του ίντερνετ κάνουν κλικ σε μια ιστοσελίδα.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ εκπρόσωπος της Google έκανε μόνο αναφορά σε προηγούμενη ανάρτηση της εταιρείας, η οποία δήλωσε ότι η καταγγελία της ΕΕ «δεν αναγνωρίζει πώς η προηγμένη διαφημιστική τεχνολογία βοηθά τους εμπόρους να προσεγγίσουν πελάτες και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους».
Διαβάστε ακόμη
Ο πόλεμος στέλνει περισσότερα κρουαζιερόπλοια στα ελληνικά λιμάνια
Πετρέλαιο: Άνοδος $2 για τον «μαύρο χρυσό» – Ποιοι «βλέπουν» το αργό στα $150 δολάρια ανά βαρέλι
Χωρίς «φρένα» ο πληθωρισμός στην Αργεντινή – Έφτασε το 138,3%
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ