«Ο όμιλός μας αποχαιρετά το 2020 με ανάμικτα συναισθήματα και δηλώνει παρών και έτοιμος να αντιμετωπίσει όλες τις προκλήσεις με σεβασμό στο ανθρώπινο δυναμικό του και αίσθημα σιγουριάς για τις δυνατότητες και τις προοπτικές του, όπως άλλωστε οφείλει να πράξει ως ένας από τους μεγάλους παίκτες στους κλάδους του τουρισμού και των logistics».
Αυτό δηλώνει ο όμιλος της Goldair, επισημαίνοντας ότι παρά το ιδιαίτερα δυσχερές οικονομικό και υγειονομικό περιβάλλον στο οποίο κλήθηκε να λειτουργήσει το 2020, με σταθερά βήματα εφάρμοσε στο ακέραιο το επενδυτικό του πλάνο και διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η Goldair Handling ξεκίνησε το 2020 με τη δραστηριοποίησή της στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης ως αποκλειστικός πάροχος της υπηρεσίας εξυπηρέτησης επιβατών ΑμεΑ και με αυξητική τάση στην εξυπηρέτηση πτήσεων στο εγχώριο και διεθνές δίκτυο έως και το πρώτο τρίμηνο. Παράλληλα, η εταιρεία παρέμεινε πιστή στη θέση της για αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών στον τομέα του Handling στη διεθνή αγορά με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου της, έχοντας ήδη επεκταθεί στην Κροατία, στην Σερβία, στην Ουγγαρία και στην Ινδία.
Η Goldair Cargo υλοποιώντας το επενδυτικό της πλάνο προχώρησε στη δημιουργία νέων υποδομών εξυπηρέτησης του έργου της. Στο πλαίσιο αυτό ολοκληρώθηκε η κατασκευή νέων αποθηκών σε Αθήνα συνολικής έκτασης 10.000τμ. ενώ σε τελικό στάδιο βρίσκεται αντίστοιχα και η κατασκευή αποθηκών στην Κρήτη συνολικής επιφάνειας 3.000 τμ.
Τέλος, η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε σε έναν νέο για την ίδια κλάδο υποδομών και σε συνεργασία με εγχώριους και πολυεθνικούς κολοσσούς διεκδικεί την παραχώρηση των λιμένων Αλεξανδρούπολης και Καβάλας και εντός του 2021 του Λιμένα Βόλου. Στόχος και στρατηγική επιλογή είναι να δραστηριοποιηθεί σε λιμάνια που διαθέτουν σιδηροδρομική σύνδεση και κατ’ αυτόν τον τρόπο να δώσει πρόσθετη αξία στους πελάτες της, «καθιστώντας παράλληλα τη χώρα μας δυναμικό περιφερειακό παίκτη και κόμβο διαμεταφορών και εμπορίου και την Goldair συνολικά πρωταγωνιστή των εξελίξεων του κλάδου.
Η χρονιά που σε λίγες μέρες θα αποχαιρετίσουμε ήταν αναμφίβολα μια από τις πιο απαιτητικές για το σύνολο των επιχειρήσεων και σίγουρα η πιο δύσκολη εδώ και αρκετές δεκαετίες από την πλευρά της ανθρωπιστικής κρίσης που βίωσε και συνεχίζει να βιώνει όλος ο πλανήτης. Στο πεδίο της ελληνικής οικονομίας, το πρώτο «θύμα» αυτής της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης δεν ήταν άλλο από τον τουρισμό. Οι επιπτώσεις για τη χώρα μας, όπου ο τομέας του τουρισμού αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και συνεισφέρει άμεσα στο 20,8% του ΑΕΠ, ήταν ιδιαιτέρως σημαντικές. Η εταιρεία αναγνωρίζοντας τον κομβικό της ρόλο στο τουριστικό προϊόν της χώρας, αλλά και με βαθιά συναίσθηση του κοινωνικού της ρόλου, έσπευσε να καταστεί αρωγός στην κοινή μας προσπάθεια, αφενός με την επίδειξη έμπρακτης αλληλεγγύης στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες σας, αφετέρου τείνοντας χείρα βοηθείας στον κρατικό μηχανισμό που κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση», όπως επισημαίνεται.
Στην ίδια ανακοίνωση, τονίζεται: «Με ταχείες διαδικασίες και υπό καθεστώς παγκόσμιας έλλειψης υγειονομικού υλικού, εξασφάλισε με δική της δαπάνη και διέθεσε 8 υπερσύγχρονες κλίνες ΜΕΘ στο Υπουργείο Υγείας. Παράλληλα, και καθώς η χώρα μας είχε κληθεί να αντιμετωπίσει ένα ακόμα πρόβλημα εθνικής ασφάλειας, από την εργαλειοποίηση από την γειτονική μας Τουρκία των μεταναστευτικών ροών, επιδιώκοντας να στηρίξει εμπράκτως το σπουδαίο έργο των Σωμάτων Ασφαλείας στην φύλαξη των ελληνικών και ευρωπαϊκών συνόρων, δώρισε στην Ελληνική Αστυνομία 3 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα αυτοκίνητα SUV ενισχύοντας τις επιχειρησιακές της ανάγκες στον Έβρο και την ευρύτερη περιοχή», αναφέρει η εταιρεία.
Διαβάστε ακόμη
3αλφα: Bonus από την εταιρεία στους εργαζομένους της
Βρούτσης: Άνοιξε η πλατφόρμα εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες και αυτοαπασχολούμενους